Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch

Autorisasjon (2003)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch

Fornøyd

Liv Agnes har hjulpet meg masse. Det fine med Liv Agnes er at hun lytter godt etter, før hun begynner og trykke på PC’n, noe som gjør at jeg føler jeg blir hørt.

Lite minus er at hun som regel er forsinket med en halvtime +/-.

Trygg og kunnskapsrik

Liv Agnes er en meget behagelig og dyktig lege. Man føler seg sett,tatt på alvor og får veldig god hjelp og oppfølging av henne. Hun henviser til andre instanser ved behov noe som er betryggende.

ikke bra med barn

Hun var ingen dårlig lege. Virket bare alltid uinteressert. da barna mine var små og hadde øre- eller halsproblemer ble hun fort lei av å prøve å få dem til å samarbeide og si at det var mulig å sjekke dem. Hun diagnostiserte dem begge med vannkopper. Jeg sa at det ikke så ut som vannkopper. Hun sa at alle barna i nabolaget hadde det. men i dag sitter jeg hjemme med to barn som har vannkopper.

Effektiv og dyktig

Har hatt Gravrok Lorch-Falch som fastlege siden 2010. Hun er en veldig faglig dyktig lege som er effektiv og rask til å henvise eller finne gode behandlingsløsninger som kan følges opp av henne på klinikken.

Liker legen, men ikke legekontoret.

Jeg har vært hos Liv to ganger, og en gang hos en mannlig vikar. Begge har vært supre og behjelpelig.

Problemet er sekretærene på legekontoret. Sist gang jeg nå skulle til Liv ble hun syk. Hele legetimen ble da kansellert. Jeg ringte da til kontoret og forklarte at jeg ikke bor i Trondheim per dags dato og at det var dumt at det ikke ble noe av. På dette ble jeg møtt med frekke og nedverdigende svar fra sekretæren, som ikke var behjelpelig i det hele tatt. Neste aktuelle time var tre uker senere, og jeg fikk ikke noen forståelse for at jeg ikke kunne møte opp denne dagen. Dette har skjedd flere ganger. Det endte med ingen legetime, og jeg må på privatklinikk.

Det er helt umulig å forholde seg til, så jeg gikk dessverre rett på helsenorge for å bytte fastlege. Liker veldig godt legene, men om jeg ikke får hjelpen jeg så sårt trenger kan jeg ikke fortsette å gå på lade legesenter.