Hans Ove Grøntvedt

Hallset Legesenter AS

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Hans Ove Grøntvedt er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hans Ove Grøntvedt

Flink lege

Har det ikke vært for Ddoktor grøntvedt så hadde jeg sittet som grønsak i dag, mulig noen ser på han som henvisningslege, men han henviser i alle fall riktig. Finner raske og korekte løsninger, og foreskriver riktig medisin.

Travel og lite imøtekommende.

Føler man er til bry når man er til denne legen. Når man prøver å forklare plager virker det som han er i sin egen verden og tenker mer på hva han skal ha til middag senere på dagen enn å tenke på pasienten. Legen føler overhodet ingen sympati, han viser det i det minste ikke ovenfor meg. Som flere skriver må jeg også si meg enig i at han er en typisk henvisningslege som er mer opptatt å skrive ut regningen. Det er bra han henviser til fageksperter, men føler at han gir inntrykk at han har det travelt og vil ha meg ut + at jeg er en hypokonder, noe jeg overhodet ikke er.

Tillitsskapende og lyttende

Føler meg absolutt trygg og velkommen, møtes alltid med ett smil og hyggelig kommentar. Føler jeg blir tatt "på alvor" uansett hva ærendet er.

Den beste legen jeg har hatt

Dr Grøntvedt er en meget flink og grei lege som kan sitt fag. han er dyktig på oppfølging og har en trygg personlighet))

En av de beste jeg har hatt

Etter min erfaring så er han utrolig dyktig. Han finner en løsning på det meste. Ser det er noen som skriver at han er en henvisningslege. Dette har jeg ikke opplevd. Han henviser ikke Før han mener det er behov for det. Å da sjekker han opp hvor det er kortest ventetid. Føler meg godt ivaretatt og føler jeg blir tatt på alvor. Får stort sett time på dagen hvis ikke det er mulig så er det ikke mange dager man må vente.