Hans Ove Grøntvedt

Selsbakkvegen 37 7027 Trondheim
Tlf: 72 55 71 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Ove Grøntvedt er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hans Ove Grøntvedt

Den beste legen jeg har hatt

Dr Grøntvedt er en meget flink og grei lege som kan sitt fag. han er dyktig på oppfølging og har en trygg personlighet))

En av de beste jeg har hatt

Etter min erfaring så er han utrolig dyktig. Han finner en løsning på det meste. Ser det er noen som skriver at han er en henvisningslege. Dette har jeg ikke opplevd. Han henviser ikke Før han mener det er behov for det. Å da sjekker han opp hvor det er kortest ventetid. Føler meg godt ivaretatt og føler jeg blir tatt på alvor. Får stort sett time på dagen hvis ikke det er mulig så er det ikke mange dager man må vente.

Misfornøyd

Opplever han som lite fokusert på kommunikasjon. Han har fullt fokus på å være effektiv, noe han er, men jeg opplever at han ikke er interessert i noe annet enn å løse problemet han har foran seg.

Jeg har også opplevd han som noe arrogant, som at han spør meg om noe for deretter å avbryte svaret mitt fordi det ikke var tilfredstillende nok og heller presentere det svaret han mener er riktig.
Det opplever jeg som lite hyggelig.

topp karakterer til Dr. Grøntvedt

Jeg kom tilfeldigvis over denne nettsiden. Ante ikke at man kunne skrive kommentarer på sin lege, men slik er vel samfunnet blitt. Uansett så kan jeg bare gi topp karakterer til Dr. Grøntvedt. Ikke la deg lure av at han er en multitasker og faktisk kan skrive på pc mens du snakker. Han følger med og gir de beste råd og pleie. Som alle andre leger, som ikke har røntgen, CT/MR maskin (hvem har slikt på et legekontor?), så må han henvise.

PS. minuskarakterer for halsetlegesenter da de ikke har sms varsling for time.

bra

Flink lege. Seriøs, løsningsorientert og rolig. Synd det tar et døgn å nå igjennom på telefon for å få time.

God standard

Dette er en fastlege som etter mitt skjønn holder god standard. Han kan sine ting og gjør det han skal. Jeg går ikke til legen verken for å gråte over livet eller få henvisning, men for å finne ut av et problem og hvordan det kan løses. Og da har Grøntvedt tatt tak og gjort det han kunne effektivt og greit. Noen ganger har jeg blitt henvist, andre ganger ikke. Jeg oppfatter ham ikke som noen typisk "henvisningslege" som noen skrev. De gangene jeg eller kona har trengt det har vi kommet til på dagen, andre ganger har vi ventet noen dager men det har vært helt greit.

Ryddig og grundig!

Jeg må si meg meget godt fornøyd med dr. Grøntvedt. Har tar meg på alvor og virker faglig godt oppdatert.

Til bry

Virket mere intr i og gjøre klar regning enn og behandle.
Følte meg litt til bry når jeg var der.
Litt skuffet.

uerfaren

Uerfaren, men gjør brukbar innsats mht rutinemessig kontroll. En typisk "henvisningslege". Tilgjengelighet lite tilfredsstillende.