Hans Ove Grøntvedt

Autorisasjon (2008)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Hans Ove Grøntvedt er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hans Ove Grøntvedt

Trygg og tillitsfull, føler han går langt over hva han plikter som for en fastlege( ordne akutte resepter etter endt arb

Denne legen har gjort mye mer enn en lege er forlangt å gjøre, tar alltid mine problem på alvor! Han har vært min livslinjen i de år 12 år jeg har hatt han. Å han tar mine sammensatte problem på alvor som fjør at keg føler meg trygg på den hjelper jeg trenger til tider

Flink og trygg

Dr. Grøntvedt er en faglig sterk lege. Veldig fornøyd med han. Kommer ikke til å bytte. Hvis han bytter legekontor så skal jeg prøve alt jeg kan for å flytte etter. Ser flere kommenterer at han er en henvisningslege men hallo! Bedre å bli henvist en gang for mye enn en gang for lite! Han hører alltid på hva problemet er og gjør alt han kan for å finne ut hva problemet er. Får alltid time fort om jeg trenger det.

Trygg og hjelpsom

Flink og dyktig fastlege som ivaretar pasienten får alltid time på dagen å venter sjeldent lenge på venterommmet

Flink lege

Har det ikke vært for Ddoktor grøntvedt så hadde jeg sittet som grønsak i dag, mulig noen ser på han som henvisningslege, men han henviser i alle fall riktig. Finner raske og korekte løsninger, og foreskriver riktig medisin.

Travel og lite imøtekommende.

Føler man er til bry når man er til denne legen. Når man prøver å forklare plager virker det som han er i sin egen verden og tenker mer på hva han skal ha til middag senere på dagen enn å tenke på pasienten. Legen føler overhodet ingen sympati, han viser det i det minste ikke ovenfor meg. Som flere skriver må jeg også si meg enig i at han er en typisk henvisningslege som er mer opptatt å skrive ut regningen. Det er bra han henviser til fageksperter, men føler at han gir inntrykk at han har det travelt og vil ha meg ut + at jeg er en hypokonder, noe jeg overhodet ikke er.