Hans Ove Grøntvedt

Autorisasjon (2008)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Hans Ove Grøntvedt er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hans Ove Grøntvedt

Tillitsskapende og lyttende

Føler meg absolutt trygg og velkommen, møtes alltid med ett smil og hyggelig kommentar. Føler jeg blir tatt "på alvor" uansett hva ærendet er.

Den beste legen jeg har hatt

Dr Grøntvedt er en meget flink og grei lege som kan sitt fag. han er dyktig på oppfølging og har en trygg personlighet))

Misfornøyd

Opplever han som lite fokusert på kommunikasjon. Han har fullt fokus på å være effektiv, noe han er, men jeg opplever at han ikke er interessert i noe annet enn å løse problemet han har foran seg.

Jeg har også opplevd han som noe arrogant, som at han spør meg om noe for deretter å avbryte svaret mitt fordi det ikke var tilfredstillende nok og heller presentere det svaret han mener er riktig.
Det opplever jeg som lite hyggelig.

topp karakterer til Dr. Grøntvedt

Jeg kom tilfeldigvis over denne nettsiden. Ante ikke at man kunne skrive kommentarer på sin lege, men slik er vel samfunnet blitt. Uansett så kan jeg bare gi topp karakterer til Dr. Grøntvedt. Ikke la deg lure av at han er en multitasker og faktisk kan skrive på pc mens du snakker. Han følger med og gir de beste råd og pleie. Som alle andre leger, som ikke har røntgen, CT/MR maskin (hvem har slikt på et legekontor?), så må han henvise.

PS. minuskarakterer for halsetlegesenter da de ikke har sms varsling for time.

bra

Flink lege. Seriøs, løsningsorientert og rolig. Synd det tar et døgn å nå igjennom på telefon for å få time.