Nina Therese Hagen

Autorisasjon (2006)

Nina Therese Hagen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

Meget fornøyd!

Nina er helt fantastisk!! :)
Veldig forståelsesfull, lyttende, kommer med gode råd og følger opp meg som pasient på en god måte. :)

Hadde enda alle leger vært som henne...

Nina er en person som kanskje kan virke litt bestemt, men det tror jeg hun gjør helt rett i. Jeg oppfatter henne som en grundig, interessert og rettferdig lege. Jeg ville ikke gått til henne for å få skrevet ut en "vag" sykmelding. Hun er der for å få deg frisk, ikke for å skyve deg enda lenger ut i NAV-myra.

Dette er faktisk den eneste fastlegen som virkelig har satt seg inn i mitt sykdomsbilde på en skikkelig måte.

Jeg vil anbefale denne legen

Grundig og løsningsorientert

Jeg har i mange år slitt med innsovningsvansker, har alltid vært treg ut av senga og derfor slitt en del med tretthet på dagtid, særskilt i forbindelse med jobb. Nina gav meg grundig innføring i hva jeg burde fokusere på med hensyn til søvnhygiene, og hun gav meg en strukturert behandlingsplan med god oppfølging underveis og i etterkant. Behandlingen fungerte utmerket - også på lang sikt, og jeg har fått god effekt og nytte av behandlingen hun stipulerte for meg.

Hun leser seg opp på deg før timen din, hun hører på hva du har å si, og hun gir deg en god og kompetent behandling på bakgrunn av din individuelle situasjon, og hun tør å si hva hun mener som lege. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med henne som fastlege.

Nina

Nina er den beste legen jeg har hatt. Hun hører på meg og veileder meg igjennom hva enn det nå må være. Hun er også hyggelig og pålitelig.

Min verste opplevelse hos legen

Dette er den minst forståelsesfulle legen jeg har vært borti. Jeg var veldig nedbrutt etter min mors dødsfall og samlivsbrudd oppe i det hele, jeg gråt og gråt på kontoret hennes og alt hun sa var; men hva mener du JEG skal gjøre? Veldig kald person og jeg følte meg enda verre etter å ha vært hos henne. Veldig nedverdigende opplevelse. Jeg var 19 år den gang.