Nina Therese Hagen

Autorisasjon (2006)

Nina Therese Hagen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Therese Hagen

Beste lege jeg har hatt og noensinne kommer til å ha!

Nina har hjulpet meg i tykt og tynt, når jeg har vært som lengst nede i livet. Hun lytter, viser forståelse, kunnskapsrik (får alltid svar på det jeg lurer på...og litt til), hjelper meg med nødvendige henvisninger og alt jeg trenger. Hun er ett varmt og omtenksomt menneske som har betydd utrolig mye for meg. Mer enn hun selv vet. Etter å ikke ha blitt tatt seriøst av flere leger så var det en befrielse å få henne som fastlege. Anbefaler henne!

Flink dame

Svært dyktig lege som vet hva hun prater om. Hun tar seg god tid, vier all sin oppmerksomhet til deg og lytter aktivt. Hadde henne som fastlege i et års tid og har ingenting å sette fingeren på. Anbefales.

Dit hun drar, drar jeg!

Fantastisk dame som ser MEG, har gjentatte ganger hatt tøffe perioder i livet, der hun alltid har tatt seg tid til å høre på meg. når jeg kommer inn spør hun meg alltid hva JEG trur det kan være, alt fra lungebetennelse, vannkopper hos barna eller mitt indre som har det vondt,hun lytter og viser meg respekt, å vi finner alltid gode løsninger som jeg er fornøyd med. virkelig en dame med hjertet på rett plass, så da hun flyttet fra sørbyen for å starte eget på strinda, fulgte jeg etter, kjører gladelig byen rundt for en slik lege.

Verdens beste fastlege!

Den beste og mest empatiske legen jeg har hatt! Veldig lei meg for at jeg måtte bytte lege da jeg flyttet for et år siden! Tar seg bestandig god tid og lytter til det man har å si.

Lite engasjert

En lite engasjert og forståelsesfull lege. Jeg følte alltid at hun hadde dårlig tid. Hun er en ok lege i forhold til enkelte konkrete ting. Men hvis det snakk om noe som krever en litt mer inngående samtale og empati med deg som pasient vil jeg ikke anbefale henne.