Frode Helland

Autorisasjon (2005)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Frode Helland er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Frode Helland

Jordnær, bryr seg

Meget flink lege, tar deg seriøst. Et par eksempler; Frode ga meg tilbud om å komme innom med epikriser fra sykehuset, som vi kunne gå gjennom dem sammen, slik at jeg fikk forklaring på medisinske uttrykk som ble brukt. -Skulle bare ta en blodprøve, han stoppet opp i gangen og tilbød seg å ta en liten prat på kontoret. Dette var uoppfordret! Enkelt å få time til han.

veldig flink lege.

Føler at jeg blir tatt på alvor hver gang jeg er til Frode og han lytter på hva jeg har og si.
Kan føre en samtale med han og alltid blid.

Veldig førnøyd

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Jeg er veldig fornøyd med å ha Frode som lege. Jeg føler at jeg blir både sett og hørt. Han er en stor grunn til at jeg har det bedre nå idag både psykisk og fysisk. Jeg har selv vansker for å fortelle hvor ille jeg faktisk har det og føler fort at jeg er til bry og en plage. Men jeg føler alikavel at han skjønner hva som må til for å hjelpe meg og vet hvordan jeg er, noe jeg virkelig ikke hadde forventet. Jeg går ikke så ofte til han nå lenger da jeg er mest på st.olavs, men det er godt å vite at jeg har en så god lege om noe skulle oppstå.

Utmerket fastlege

Vet hvem du er når du kommer. Bryr seg. Tar deg på alvor. Virker til å ha tid til deg. Profesjonell.

Dyktig og jordnær

Meget dyktig og jordnær lege med en menneskelig framtoning ovenfor pasientene. Som pasient føler man seg hørt og ivaretatt.