Elisabeth Hetle

Autorisasjon (2005)

Elisabeth Hetle er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Må bytte!

Elisabeth Hetle virker som en mindre enn ok lege, og brukte aldri tid på meg. Hun leste ikke resultatene fra blodprøvene og aldri kontakt meg med resultatene i det hele tatt. Hun virker lite interessert i hva jeg har å si, noe som jeg synes er ubehagelig siden dette liksom skal være personen som skal kunne se mitt sykdomsbilde.

Forventer mer faglig dyktighet av legen

Jeg byttet til annen lege etter noen besøk hos henne. Det ble tatt for raske lettvinte beslutninger og resepter for raskt utlevert. Opplevde henne som distansert, overfladisk, lite empatisk og fokus på at kortet skulle dras - måtte også betale en gang jeg ikke fikk komme til time pga. jeg var på toalettet.

Bortkastet tid

Vag lege som bruker mye tid uten å komme frem til diagnose. Hadde vært fint som pasient om leger viste sin begrrnsning. Hadde ønsket en mere lyttende og besluttsom lege som var faglig tryggere.

God fastlege

Framstod for meg hyggelig, dyktig og effektiv. Når jeg skiftet fastlege, var det fordi jeg flyttet fra Trondheim. Ville fortsatt å gå til denne legen hvis ikke.

Holder på å bytter lege

Føler meg ikke tatt på alvor av henne. Føler ikke at hun gjør jobben sin når man har time til henne. Gruer meg når jeg må ha time til henne. Får meg til å føle meg som en hypokonder uansett om det er meg eller ungene som er syke. Har flere ganger ventet over 30 minutter på å komme inn til legen.