Elisabeth Hetle

Autorisasjon (2005)

Elisabeth Hetle er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Hyggelig og effektiv

En lege som er omtenksom, hyggelig og blid.
Måtte vente litt lenge før jeg ble ropt opp.

Bra og effektiv lege!

Jeg synes dr. Hetle har fått veldig mange dårlige tilbakemeldinger på denne siden, og var derfor ganske nervøs før den første timen hos henne. Jeg ble veldig positivt overrasket, da hun var en helt grei lege som lyttet og tok meg alvorlig, hun var verken overdrevent hyggelig eller kald og stressa. Hun hjalp meg med det jeg trengte og var effektiv; noe jeg setter pris på. Hun er kanskje ikke den legen som er den mest medfølende, noe som er helt greit da jeg ikke går til legen for å få medfølelse. Jeg er veldig fornøyd med å ha dr. Hetle som lege!

Har forbedringspotensiale

Jeg opplevde ikke å bli sett de to gangene jeg har vært der. Hun satt for det meste med øynene i dataen.

Lite empatisk og avvisende

Aldri presis, lite hyggelig. kom med kortterminal for betaling før behandling. Bytter så raskt jeg får sjansen. Ingen går til legen fordi de har lyst, det er fordi en søker helsemessig hjelp.

God fastlege

Jeg blir litt overrasket over alle negative kommentarene ang. Elisabeth Hetle. Hun har vært min fastlege siden hun Strinda legesenter åpnet. Hun er alltid blid, hyggelig, veldig empatisk og jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Hun har vært rask til å sende meg til spesialist når jeg har hatt behov for det. Jeg har bare godt å si om dr. Hetle. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt.
Konstruktiv kritikk: Kan bli bedre i å passe tiden. Ofte må jeg vente i 20 min etter min time. Litt vanskelig å komme igjennom på telefonen.