Elisabeth Hetle

Autorisasjon (2005)

Elisabeth Hetle er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Veldig fornøyd

Følte meg vel inne hos henne. Tok det jeg sa alvorlig, undersøkte meg , og forklarte nøye rundt mine plager. Jeg mestrer nå det jeg sliter med.

Glad i å stå i telefonkø?

Velg Strinda legesenter. De garanterer at de ikke tar telefonen og ikke finn på å ringe i pausetid. Da stenger hele tlf systemet. Null fokus på svartid og lang venteliste på å få time. Du må alltid møte fysisk for å få time. Ps er det kurs / konferanse i byen kan du forvente at de stenger hele sjappa i noen dager. Hadde byttet for lenge siden hvis det hadde vært noe annnet ledig på Østsiden av byen.

Fornøyd

Eneste minus er å alltid må vente minimum tjue minutter, og at klokken tikker vel høyt når først inne hos lege.

Ok, men ikke akkurat topp

Denne legen valgte jeg etter at jeg så hennes profil som også innehold akupunktur utdanning. Dette ga meg en forventningen av en åpen og engasjert lege, som følger med i den siste utviklingen i medisin. I mine få besøk, har dette ikke bekreftet seg. Tverimot følte jeg det slikt, at jeg kunne tildels mer om mine sykdommer enn henne, samt at hun viste liten vilje til å diskutere.

Høflig, vennlig, distansert, viser lite empati.

helt grei

Virker som hun har det travelt, føler en trenger seg på når en er der. Er ellers blid og hyggelig. Laang ventetid når man ringer. Rekorden er vel 40 min. Men dette har nok noe med at sekretæren både tar imot telefoner og ekspederer pasienter.