Elisabeth Hetle

Autorisasjon (2005)

Elisabeth Hetle er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elisabeth Hetle

Travel og arrogant lege.

Var til denne legen på legevakta for en stund siden da jeg hadde kraftige vedvarende smerter.
Det var 2 minutter ventetid på legevakta, så det var veldig rolig tid på døgnet, men allikevel følte jeg at jeg ble jaget ut av kontoret, uten å ha fått forklart hele smertetilstanden min. Satt inne til konsultasjon i toppen 3 minutter.

Ville ikke ha satset på en slik fastlege utifra de andre vurderingene som er her fra før av, og basert på min opplevelse.

Tok noen forsøk før hun tok meg seriøst.

Oppsøkte henne pga. depresjon, tok meg ikke seriøst før jeg oppsøkte henne igjen et halvt år etter. Etter hvert ble hun mye mer empatisk og lyttende, så jeg har litt blandede følelser. Dårlig førsteinntrykk, bedret seg gradvis over en periode på 2 år.

Virker litt uerfaren.

Lange ventetider på kontoret, merkelig nok også når du har time tidlig på dagen (f.eks. kl 09.00).

Katastrofe!

Om du ska bytte fastlege, fraråder jeg dr. Hetle! Ble ikke tatt seriøst, hun var frekk og kunne nesten ikke vente på at jeg skulle dra fra kontoret hennes. Var der tre ganger, og fikk elendig behandling hver gang. Alle svar jeg fikk kom gjennom Elektronisklegehåndbok.no, hvorpå jeg fikk med en utskrift av hva som kunne hjelpe. Helt bak mål!

Ingen peiling

Har vært der flere ganger og syns at hennes undersøkelser er overfladiske. Hun lytter ikke til hva jeg sier og når jeg spørrer får jeg nesten ikke noe svar. Ofte er det bare, ja vel...
Hun er veldig flink med å skrive ut en resept, men gjør ikke noe grunndig undersøkelse.

Ikke fornøyd

En forutsetning for meg ved valg av fastlege, er å ha en lege jeg kan snakke med om ting som plager meg. Her var ikke dr. Hetle et bra alternativ for meg. Høflig, men travel, lite empatisk og vanskelig å kommunisere med.