Torunn Hilstad

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Torunn Hilstad er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Hilstad

Bra lege

Har hatt denne legen så lenge jeg kan huske og kommer ikke til å bytte! Skal sies at jeg er kjempe fornøyd:)

Medisin å ha Torunn H. som lege

Å komme til time hos Torunn er medisin for kropp og sjel, p.g.a. for mange på listen datt jeg dessverre ut, men etter ei tid greide jeg å kapre en plass igjen. Håper å få ha henne så lenge jeg trenger en lege, jeg kommer ikke til å bytte frivillig. Hun er super!!

En fantastisk lege

Dette er en lege man fort får tillit til. Hun tar seg god tid, lytter til det jeg sier og tar meg på alvor. Har alltid fått hjelp og føler meg godt tatt vare på når jeg går derfra. Kommer aldri til å bytte fastlege!

Verdens flotteste og kunnskapsrike lege!

Super lege som alltid har gode råd og har alltid pasienten i fokus! Oppleves som svært kunnskapsrik, og man føler seg alltid trygg hos henne!
Leger som henne finnes det ikke mange av!
Anbefales på det sterkeste!!

Verdens beste fastlege.

Torunn er alltid åpen og imøtekommende. Har gått hos henne i 23 år og det er noe jeg vil fortsette med så lenge det er mulig. Hun tar seg tid til å lytte, og finner alltid ut hva som er galt med både kropp og hode. Hun motiverer veldig, sier meningen sin og er ikke så A4 som de fleste andre leger.

Hun er litt av ett kupp!