Torunn Hilstad

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Torunn Hilstad er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Hilstad

Medisin å ha Torunn H. som lege

Å komme til time hos Torunn er medisin for kropp og sjel, p.g.a. for mange på listen datt jeg dessverre ut, men etter ei tid greide jeg å kapre en plass igjen. Håper å få ha henne så lenge jeg trenger en lege, jeg kommer ikke til å bytte frivillig. Hun er super!!

En fantastisk lege

Dette er en lege man fort får tillit til. Hun tar seg god tid, lytter til det jeg sier og tar meg på alvor. Har alltid fått hjelp og føler meg godt tatt vare på når jeg går derfra. Kommer aldri til å bytte fastlege!

Verdens flotteste og kunnskapsrike lege!

Super lege som alltid har gode råd og har alltid pasienten i fokus! Oppleves som svært kunnskapsrik, og man føler seg alltid trygg hos henne!
Leger som henne finnes det ikke mange av!
Anbefales på det sterkeste!!

Verdens beste fastlege.

Torunn er alltid åpen og imøtekommende. Har gått hos henne i 23 år og det er noe jeg vil fortsette med så lenge det er mulig. Hun tar seg tid til å lytte, og finner alltid ut hva som er galt med både kropp og hode. Hun motiverer veldig, sier meningen sin og er ikke så A4 som de fleste andre leger.

Hun er litt av ett kupp!

God lege

Har hatt Torunn i godt over 10 år og har stort sett vært fornøyd med det. Veldig imøtekommende og forståelsesfull. I likhet med andre fastleger kan hun være litt rask med konklusjonen, men stort sett tar hun seg tid til pasienten. Oppfølgingen derimot har vært så si ikke-eksisterende og bør bli bedre. Det kan hende dette tildels skyldes ordningene på fastlegekontoret. Virker også som Torunn av og til sier seg fornøyd med at pasienten lever videre med plagene hvis det ikke er av en art som er avgjørende, og behandler symptomene i stedet for årsaken.

Positivt:
Forståelsesfull, kunnskapsrik, hyggelig, god til å føre dialog med pasienten og tar seg tid på hver konsultasjon.
Negativt:
Dårlig oppfølging, mangler oversikt over pasientforløp, behandler symptomer og av og til noe rask i konklusjonene.

Som en ekstra kommentar til legekontoret forøvrig har de lite peiling på hva jeg skal ha av medisiner (til diabetes) og jeg har som regel flere runder hver gang resepten skal fornyes.