Harald Strandos

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Harald Strandos er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Harald Strandos

Ikke fornøyd!

Jeg gikk til Strandos i en kort periode da jeg var nyinnflyttet i kommunen, og var virkelig ikke fornøyd med behandlingen jeg fikk. Jeg følte meg virkelig ikke sett av denne legen og kommunikasjonen var svært dårlig. Etter min oppfatning hadde han en ovenpå og ned-holdning, noe jeg synes var ordentlig ubehagelig.

Meget tillitsvekkende

Tilgjengelig når jeg trenger det, faglig oppdatert, han er vennlig, lytter, gir god og personlig kontakt

Fin fyr!

Veldig godt fornøyd med Strandos. Han inngir tillitt, og tar seg tid. Enten plager er av psykisk art, og familiære problemer, eller fysiske plager og sykdommer, opplever jeg at han er grundig og sannferdig.
Ser noen andre har sagt at de opplever det som å være den viktigste/eneste pasienten, og det er også mitt inntrykk. Alt vi har snakket om tidligere, også flere år tilbake, husker han og hensyntar i dagens situasjon.
Har flyttet 10 mil unna, men har alikevel ikke byttet fastlege.

Super lege!

Har brukt Strandos i mange år nå, og er strålende fornøyd. Han er faglig dyktig, tar alltid eventuelle problemer på alvor. Tar seg tid, og lytter og svarer skikkelig på spørmål jeg måtte ha.
Føler meg veldig godt ivaretatt.

Veldig bra lege

Han tar seg god tid og lytter til hva du har å si. Han følger opp og sender en videre til spesialist ved behov.