Harald Strandos

Tlf: 64 80 29 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Harald Strandos er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Harald Strandos

Ikke fornøyd!

Jeg gikk til Strandos i en kort periode da jeg var nyinnflyttet i kommunen, og var virkelig ikke fornøyd med behandlingen jeg fikk. Jeg følte meg virkelig ikke sett av denne legen og kommunikasjonen var svært dårlig. Etter min oppfatning hadde han en ovenpå og ned-holdning, noe jeg synes var ordentlig ubehagelig.

Meget tillitsvekkende

Tilgjengelig når jeg trenger det, faglig oppdatert, han er vennlig, lytter, gir god og personlig kontakt

Fin fyr!

Veldig godt fornøyd med Strandos. Han inngir tillitt, og tar seg tid. Enten plager er av psykisk art, og familiære problemer, eller fysiske plager og sykdommer, opplever jeg at han er grundig og sannferdig.
Ser noen andre har sagt at de opplever det som å være den viktigste/eneste pasienten, og det er også mitt inntrykk. Alt vi har snakket om tidligere, også flere år tilbake, husker han og hensyntar i dagens situasjon.
Har flyttet 10 mil unna, men har alikevel ikke byttet fastlege.

Super lege!

Har brukt Strandos i mange år nå, og er strålende fornøyd. Han er faglig dyktig, tar alltid eventuelle problemer på alvor. Tar seg tid, og lytter og svarer skikkelig på spørmål jeg måtte ha.
Føler meg veldig godt ivaretatt.

Veldig bra lege

Han tar seg god tid og lytter til hva du har å si. Han følger opp og sender en videre til spesialist ved behov.

En omtenksom lege

Meget dyktig lege som tar seg god tid til pasientene. Han tar seg god tid til å prate med meg og er nøye og dyktig.

Det er nesten så jeg ikke hadde klart meg uten han

Han er den enste som klarer å få et ok bt på meg, fordi han er så rolig og behagelig. Han får deg til å føle at du er den eneste pasienten den dagen ( med mindre han er skikkelig stressa pga forsinkelser). Dessuten har han en herlig legesekretærstab. Jeg venter gladelig en time på venteværelset, for jeg vet at han sannsynligvis har tatt seg god tid til en som virkelig trengte det. Jeg har selv vært den pasienten.

Grundig, lydhør og menneskekjenner

Doktor Strandos er en lege som er lydhør og veldig grundig. Han har erfaring som gjør ham til en menneskekjenner og derfor en som kan se flere sider ved en diagnose. At det psykiske og fysiske henger sammen. Han møter deg med en egen varme og utstråler trygghet. Savner ham etter å ha flyttet.