Harald Strandos

Autorisasjon (1994)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Harald Strandos er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Harald Strandos

Veldig empatisk

Tar meg alltid på alvor. Flink til å stille spørsmål og lytte.
Og virker å være faglig dyktig.
Jeg har flyttet til en annen del av landet, men har fortsatt Strandos som fastlege siden jeg tror det er liten sjanse for å få en som er like flink som han.

Gammeldags

Jeg gikk til Strandos i to år, og opplevde utdatert og mangelfull informasjon. Og hvis jeg hadde problemer med ting så opplevde jeg at han var moraliserende og «frem med pekefingeren» for å kjefte på meg. Han gir alltid sykemeldinger og standardtingene, men hvis man ønsker litt grundig oppfølging som kanskje er lik som alle andre så klarer han ikke tilby dette

Ikke fornøyd!

Jeg gikk til Strandos i en kort periode da jeg var nyinnflyttet i kommunen, og var virkelig ikke fornøyd med behandlingen jeg fikk. Jeg følte meg virkelig ikke sett av denne legen og kommunikasjonen var svært dårlig. Etter min oppfatning hadde han en ovenpå og ned-holdning, noe jeg synes var ordentlig ubehagelig.

Meget tillitsvekkende

Tilgjengelig når jeg trenger det, faglig oppdatert, han er vennlig, lytter, gir god og personlig kontakt

Fin fyr!

Veldig godt fornøyd med Strandos. Han inngir tillitt, og tar seg tid. Enten plager er av psykisk art, og familiære problemer, eller fysiske plager og sykdommer, opplever jeg at han er grundig og sannferdig.
Ser noen andre har sagt at de opplever det som å være den viktigste/eneste pasienten, og det er også mitt inntrykk. Alt vi har snakket om tidligere, også flere år tilbake, husker han og hensyntar i dagens situasjon.
Har flyttet 10 mil unna, men har alikevel ikke byttet fastlege.