Harald Strandos

Autorisasjon (1994)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Harald Strandos er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Harald Strandos

Super lege!

Har brukt Strandos i mange år nå, og er strålende fornøyd. Han er faglig dyktig, tar alltid eventuelle problemer på alvor. Tar seg tid, og lytter og svarer skikkelig på spørmål jeg måtte ha.
Føler meg veldig godt ivaretatt.

Veldig bra lege

Han tar seg god tid og lytter til hva du har å si. Han følger opp og sender en videre til spesialist ved behov.

En omtenksom lege

Meget dyktig lege som tar seg god tid til pasientene. Han tar seg god tid til å prate med meg og er nøye og dyktig.

Det er nesten så jeg ikke hadde klart meg uten han

Han er den enste som klarer å få et ok bt på meg, fordi han er så rolig og behagelig. Han får deg til å føle at du er den eneste pasienten den dagen ( med mindre han er skikkelig stressa pga forsinkelser). Dessuten har han en herlig legesekretærstab. Jeg venter gladelig en time på venteværelset, for jeg vet at han sannsynligvis har tatt seg god tid til en som virkelig trengte det. Jeg har selv vært den pasienten.

Grundig, lydhør og menneskekjenner

Doktor Strandos er en lege som er lydhør og veldig grundig. Han har erfaring som gjør ham til en menneskekjenner og derfor en som kan se flere sider ved en diagnose. At det psykiske og fysiske henger sammen. Han møter deg med en egen varme og utstråler trygghet. Savner ham etter å ha flyttet.