Carine Hyll

Autorisasjon (1996)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Trygg

Carine har mye kunnskap, og henviser videre til andre spesialister om hun selv ikke kan følge opp. Jeg opplever henne som varm, og at jeg er i gode hender. Lett å snakke med.Er takknemlig for å ha henne som fastlege i snart 20 år.

Veldig god lege

Har vokst opp på en liten plass og har bare valgt den ene fastlegen som har vært hos oss. Etter å ha flyttet til Trondheim og fikk Carine som faslege fikk jeg litt sjokk over hvor flink hun var. Visste ikke at å gå til legen kunne være en så positivt overraskende opplevelse. Hun lytter, kommer med initiativ og gode løsninger og er tilgjengelig både i person og på nett. Har beholdt henne som fastlege i ett år etter jeg flyttet, før jeg nå motvillig bytter. Anbefalder på det sterkeste!

Lyttende og hjelpsom

Jeg opplevde at både Carine og resepsjonen var veldig hyggelige, hjelpsomme og forståelsesfulle. Jeg følte jeg ble lyttet til og var i trygge hender.

Trygg og dyktig

Carine er en dyktig lege som kan faget sitt. Hun er god å prate med, er imøtekommende og hyggelig, og forklarer godt. Anbefales!

En meget god fastlege

Carine har vært min fastlege i 10år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Til tross for at jeg nå bor på helt andre siden av byen er det ikke aktuelt å bytte. Hun er kunnskapsrik og er god til å formidle den kunnskapen hun besitter. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor og at hun virkelig vil hjelpe. Hun er ikke typen som kaster sykmeldinger etter deg, men som ser når det er behov for dette. Ved behov er hun rask til å henvise videre, istedet for at man blir gående å vente. Har også kommet med gode tips når det gjelder behandlere jeg kan kontakte videre.