Åge Juberg

Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim
Åge Juberg er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åge Juberg

Virkelig fantastisk fastlege

Blir alltid tatt på alvor, undersøker de tingene man ønsker at skal sjekkes, svarer raskt på innloggingsportal, svært dyktig og tillitsvekkende. Har ingenting negativt å si om denne legen, virkelig en flott fastlege!

Kjempelege

Han er avslappet og hyggelig, og har hjulpet meg med diverse saker og ting i flere år nå. Ingenting å utsette!

Svært dyktig lege

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk fastlege. Han er en flink lytter, stiller spørsmål, henviser meg videre om det er behov for det. Jeg føler meg alltid trygg på at han gjør alt han kan for å finne riktig(e) løsninger/diagnoser. I tillegg så svarer han meget raskt på henvendelser via nettsiden.

Effektiv

Rolig. interessert og kunnskapsrik. Svarer meget raskt på "logg inn" og er alltid konstruktiv. Han ser meg og har hjulpet meg både psykisk og fysiski

Flytter hjem og vil ha samme fastlege som før

har jobbet 2 år i stavanger og flyttet hjem nå til Trondheim Solsiden. Ønsker samme fastlege som før. Jeg liker at han er effektiv i motsetning til "snakksalig" lege i Stavanger. alt er bra på møllenberg. resepsjon, tilgjengelighet, blide folk, service, rent og ryddig.