Åge Juberg

Tlf: 73 80 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åge Juberg er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åge Juberg

Trygg og flink

Han er en veldig flink lege som tar seg god tid til meg som pasient. Har absolutt ingenting å klage på! Måtte dessverre bytte fastlege pga flytting, men vil definitivt prøve å få han igjen dersom jeg flytter tilbake til Trondheim.

Virkelig fantastisk fastlege

Blir alltid tatt på alvor, undersøker de tingene man ønsker at skal sjekkes, svarer raskt på innloggingsportal, svært dyktig og tillitsvekkende. Har ingenting negativt å si om denne legen, virkelig en flott fastlege!

Kjempelege

Han er avslappet og hyggelig, og har hjulpet meg med diverse saker og ting i flere år nå. Ingenting å utsette!

Svært dyktig lege

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk fastlege. Han er en flink lytter, stiller spørsmål, henviser meg videre om det er behov for det. Jeg føler meg alltid trygg på at han gjør alt han kan for å finne riktig(e) løsninger/diagnoser. I tillegg så svarer han meget raskt på henvendelser via nettsiden.

Effektiv

Rolig. interessert og kunnskapsrik. Svarer meget raskt på "logg inn" og er alltid konstruktiv. Han ser meg og har hjulpet meg både psykisk og fysiski

Flytter hjem og vil ha samme fastlege som før

har jobbet 2 år i stavanger og flyttet hjem nå til Trondheim Solsiden. Ønsker samme fastlege som før. Jeg liker at han er effektiv i motsetning til "snakksalig" lege i Stavanger. alt er bra på møllenberg. resepsjon, tilgjengelighet, blide folk, service, rent og ryddig.

Har vært min lege i tjue år. Stort sett fornøyd,unntatt kritikken jeg kommer med

For liten informasjon og oppfølging ved bruk av antidepressiver. Svært smertefull gynekologisk undersøkelse. Lyttende,sympatisk,ryddig og dyktig.Kan bli bedre på øyenkontakt.

Veldig flink og lytter til pasienten

Han er eb veldig flink lege som tar seg tid til å lytte og ordne det du trenger. Han henviser også videre om man trenger det.
Det eneste på dette legesenteret er at det ofte kan ta tid å få svar på telefonen, ellers er det alltid mulig å få en time på dagen om det er behov for det.
Jeg har ikke noe negativt å si :)

Dyktig lege

Juberg har vært min fastlege i over 20 år. Bare gode erfaringer. Dyktig lege som tar seg god tid. Godt fornøyd med oppfølgingen både ved besøk og ved elektroniske henvendelser.

Helt super

Faglig dyktig og ansvarlig.
Lytter til pasienten, - spesielt viktig når jeg er en som IKKE går til lege før det er alvor, men DA trenger jeg dem ..

Empatisk

Han tar deg på alvor og er en flink lytter. Virker veldig faglig dyktig.
Anbefales.

En god lege

Flink og empatisk lege som tar pasienten på alvor. Finner han ikke ut hva som feiler pasienten er han ikke sen med å henvise til spesialister.
Tar seg god tid når man er inne hos han, noe som kan føre til litt forsinkelser, men pasienten føler seg ivaretatt.
Et stort minus med legekontoret er parkeringen, få plasser og betalingsautomat.

Sjelden god kombinasjon av dyktig og dedikert- uten å bli upersonlig

Er heldigvis sjelden syk eller skadet, men når jeg er det har jeg hatt behov for litt ekstra for å komme til riktig diagnose/behandling mht ikke alltid jeg selv vet hva ting er. Han klarer å finne den riktige framgangsmåten hver gang. Sjeldent tillitsvekkende lege. :-)

veldig god lege,beste legen jeg har hatt!

spør og lytter,hører og setter seg inn i mine problemer,føler at legen forstår meg
jeg byttet til Åge for noen år siden,for min fastlege fra jeg var liten ikke ville ta meg alvorlig og det løste Åge.
føler meg trygg på han og han tenker på pasientens beste,absolutt!

Den beste!

Denne legen har jeg hatt i alle de år fra jeg var bitteliten. Det er familiens lege, og mine foreldre, søsken, barn og tanteunger har denne legen. Har er utrolig flink med både barn og voksne. Tar seg god tid, svarer på alt av spørsmål og tar dine problemer seriøst. Hjelper deg med vidreformidling av hjelp. Jeg gikk til han gjennom hele mitt svangerskap og siden jeg var smånervøs fikk jeg mye oppfølging, og han henviste til flere ultralyder, til tross for at ingenting var galt. Veldig flink lege!

Tar seg tid!

Flink til å se og avdekke. Tilstedeværende. Dyktig.