Åge Juberg

Autorisasjon (1988)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Åge Juberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åge Juberg

Erfaren og trygg lege.

Åge Juberg er en erfaren og trygg lege som innbyr til tillit.Han er en lege som lytter til deg og tar seriøst det du fremmer av symptomer og plager og undersøker og forklarer det man møter opp for.Det gir trygghet og tillit til legen og man føler seg godt ivaretatt.Dette betyr enormt i forholdet pasient/lege.

Tar deg på alvor

En lege som tar deg på alvor, lytter til det du sier og henviser deg videre ved behov. Han tar seg tid til deg når du er på time og er rask til å svare på e-konsultasjon.

Fantastisk fastlege

Åge Juberg var min fastlege i 26 år, og jeg hadde aldri byttet hadde det ikke vært for flytting. Han tar alle bekymringer på alvor, og er utrolig dyktig. Han tar seg den tiden det trengs til pasientene sine, og som følge av det er han alltid bak tidsskjemaet i forhold til bestilt time. Det positive med dette er at jeg aldri har opplevd at jeg har gått fra en legetime uten å få tatt opp det jeg vil ta opp.

Aldri opplevd at det tviles på mine egne vurderinger rundt egen helsetilstand, jeg møtes med profesjonalitet og vennlighet hver eneste gang.

Anbefales virkelig på det varmeste, en fantastisk god lege!

Grundig og trygg

Dr. Juberg er grundig, hyggelig og kunnskapsrik.
Han henviser gjerne videre og tar meg som pasient på alvor.
Jeg føler meg ivaretatt og trygg med ham som fastlege.

Forståelsesfull og medmenneskelig.

Har hadd endel leger oppigjennom livet. Men det er ikke alle som egentlig er intr hvordan det EGENTLIG, går med deg. Åge er veldig lett og snakke med, og han prøver å hjelpe med han kan. Aldri vært noen misforståelser eller irritasjon pga at man kanskje føler man ikke blir tatt på alvår som hos så mange andre leger.. Anbefales på det sterkeste.

Mvh. Fornøyd pasient.