Åge Juberg

Møllenberg Legesenter DA

1988

Møllenberg Legesenter DA Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim
Åge Juberg er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åge Juberg

Trygg og flink

Han er en veldig flink lege som tar seg god tid til meg som pasient. Har absolutt ingenting å klage på! Måtte dessverre bytte fastlege pga flytting, men vil definitivt prøve å få han igjen dersom jeg flytter tilbake til Trondheim.

Virkelig fantastisk fastlege

Blir alltid tatt på alvor, undersøker de tingene man ønsker at skal sjekkes, svarer raskt på innloggingsportal, svært dyktig og tillitsvekkende. Har ingenting negativt å si om denne legen, virkelig en flott fastlege!

Kjempelege

Han er avslappet og hyggelig, og har hjulpet meg med diverse saker og ting i flere år nå. Ingenting å utsette!

Svært dyktig lege

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk fastlege. Han er en flink lytter, stiller spørsmål, henviser meg videre om det er behov for det. Jeg føler meg alltid trygg på at han gjør alt han kan for å finne riktig(e) løsninger/diagnoser. I tillegg så svarer han meget raskt på henvendelser via nettsiden.

Effektiv

Rolig. interessert og kunnskapsrik. Svarer meget raskt på "logg inn" og er alltid konstruktiv. Han ser meg og har hjulpet meg både psykisk og fysiski