Åge Juberg

Autorisasjon (1988)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Åge Juberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åge Juberg

Flytter hjem og vil ha samme fastlege som før

har jobbet 2 år i stavanger og flyttet hjem nå til Trondheim Solsiden. Ønsker samme fastlege som før. Jeg liker at han er effektiv i motsetning til "snakksalig" lege i Stavanger. alt er bra på møllenberg. resepsjon, tilgjengelighet, blide folk, service, rent og ryddig.

Har vært min lege i tjue år. Stort sett fornøyd,unntatt kritikken jeg kommer med

For liten informasjon og oppfølging ved bruk av antidepressiver. Svært smertefull gynekologisk undersøkelse. Lyttende,sympatisk,ryddig og dyktig.Kan bli bedre på øyenkontakt.

Veldig flink og lytter til pasienten

Han er eb veldig flink lege som tar seg tid til å lytte og ordne det du trenger. Han henviser også videre om man trenger det.
Det eneste på dette legesenteret er at det ofte kan ta tid å få svar på telefonen, ellers er det alltid mulig å få en time på dagen om det er behov for det.
Jeg har ikke noe negativt å si :)

Dyktig lege

Juberg har vært min fastlege i over 20 år. Bare gode erfaringer. Dyktig lege som tar seg god tid. Godt fornøyd med oppfølgingen både ved besøk og ved elektroniske henvendelser.

Helt super

Faglig dyktig og ansvarlig.
Lytter til pasienten, - spesielt viktig når jeg er en som IKKE går til lege før det er alvor, men DA trenger jeg dem ..