Åge Juberg

Autorisasjon (1988)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Åge Juberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Åge Juberg

Empatisk

Han tar deg på alvor og er en flink lytter. Virker veldig faglig dyktig.
Anbefales.

En god lege

Flink og empatisk lege som tar pasienten på alvor. Finner han ikke ut hva som feiler pasienten er han ikke sen med å henvise til spesialister.
Tar seg god tid når man er inne hos han, noe som kan føre til litt forsinkelser, men pasienten føler seg ivaretatt.
Et stort minus med legekontoret er parkeringen, få plasser og betalingsautomat.

Sjelden god kombinasjon av dyktig og dedikert- uten å bli upersonlig

Er heldigvis sjelden syk eller skadet, men når jeg er det har jeg hatt behov for litt ekstra for å komme til riktig diagnose/behandling mht ikke alltid jeg selv vet hva ting er. Han klarer å finne den riktige framgangsmåten hver gang. Sjeldent tillitsvekkende lege. :-)

veldig god lege,beste legen jeg har hatt!

spør og lytter,hører og setter seg inn i mine problemer,føler at legen forstår meg
jeg byttet til Åge for noen år siden,for min fastlege fra jeg var liten ikke ville ta meg alvorlig og det løste Åge.
føler meg trygg på han og han tenker på pasientens beste,absolutt!

Den beste!

Denne legen har jeg hatt i alle de år fra jeg var bitteliten. Det er familiens lege, og mine foreldre, søsken, barn og tanteunger har denne legen. Har er utrolig flink med både barn og voksne. Tar seg god tid, svarer på alt av spørsmål og tar dine problemer seriøst. Hjelper deg med vidreformidling av hjelp. Jeg gikk til han gjennom hele mitt svangerskap og siden jeg var smånervøs fikk jeg mye oppfølging, og han henviste til flere ultralyder, til tross for at ingenting var galt. Veldig flink lege!