Ivar Morten Jørum

Autorisasjon (1994)

Skatval Legekontor Telefonnummer74 83 19 9074 83 19 ...
Skatvalsvegen 126 7510 Skatval
Ivar Morten Jørum er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Ivar Morten Jørum

Bæste legen

Tar meg alltid på alvor uansett store eller små bekymringer. Lytter og kommer med forskjellige løsninger og lar avgjørelsen være opp til meg.

Blid, men stresset

Alltid blid og jovial. Får likevel følelsen av at han skynder seg, og at det ofte ikke er så mye å gjøre med mine fysiske plager. I tillegg har han ledd på en nedlatende måte de gangene jeg foreslår løsninger eller forteller om ting som bekymrer meg ved min kropp. Fikk stygt arr etter føflekkfjerning.

Er der altid for meg.

En snill å omtenksom lege, Føler at han meg seriøst og er veldig profesjonell hver gang. Har bestandig en hyggelig tone.

Jeg vil ikke ha noen annen fastlege

Får alltid time raskt ved behov. Føler legen har god oversikt over min helse. Symptomer blir lyttet svært godt til og jeg blir henvist videre til røntgen eller spesialist når noe ikke kan avklares med en gang. Årlige kontroller hvor et par ting alltid følges nøye opp uten stress og stoppeklokke gir trygghet.

Suveren

Tar meg på alvor, og sender heller en henvisning for mye bare for å evt avkrefte noe. Lytter alltid til det jeg sier, og har et "glimt i øyet" som gjør at jeg alltid føler meg trygg der.