Ellen Judith Kjølstad

Charlottenlund Legesenter

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Ellen Judith Kjølstad

Nydelig lege på alle vis

Ellen Judith er unik! Sjeleglad for at jeg var så heldig å få komme til henne og at hun også tok min mann som pasient da han mistet sin vanlige fastlege. Avstand fra hjem til legekontor er bare ca 100 meter. Ekstra bonus!

Varm og hjelpsom

Alltid blid, varm og forståelsesfull. Oppleves veldig trygg og kompetent. Jeg blir alltid møtt med respekt, forståelse og tålmodighet, føler jeg blir sett og hørt. Effektiv og hjelpsom ifht oppfølging og henvisning. Veldig takknemlig for å ha henne som fastlege.

Ellen Judith er en lyttende og dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med Ellen Judith og opplever at hun lytter og er interessert i å hjelpe. Jeg fikk også henvisning raskt.

Føler deg trygg når du er der.

Tar seg god tid til å høres på deg.
Gjør det beste for å gi deg de medisiner du har bruk for, og stiller alltid spørsmål hvordan de virker, og om du tåler dem.
Som hos de fleste leger så er det veldig ofte en må vente en stund over fastsatt time.

Blid, varm og profesjonell!

Man føler seg alltid velkommen når man kommer til Ellen Judith! Hun er en veldig blid og varm person, som har strukket seg lengre enn hun må for å hjelpe meg :-) anbefales på det sterkeste