Helle Kristine L'abée-Lund

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abée-Lund er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abée-Lund

Lyttende og kunnskapsrik

Hadde henne gjennom alle mine år som student i Trondheim. Med både migrene, halsbetennelser og diverse andre småting var det å ha Helle en trygghet i min studenttilværelse. Hun var lyttende, henviste videre ved behov og gjorde en grundig jobb. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.
Eneste som er kjipt er at ventetiden kan være rundt 2 uker for et besøk.

Flink

En flink lege det er lett å snakke med og som tar seg tid til å lytte. Har sett legen av veldig forskjellige årsaker og føler alltid at ho har kunnskap eller løsninger som hjelper.

Fantastisk lege!

Helle var min fastlege i 8 år, og jeg har vært strålende fornøyd med henne. Ikke bare er hun faglig dyktig, men også en som genuint lytter til problemene dine. Hun bryr seg genuint om deg. Det eneste negative er at det kan ta litt tid før man får time (typisk en uke), men jeg har også fått hastetimer hos en annen lege ved legekontoret dersom det var en legeattest jeg måtte ha på kort varsel.

Fantastisk lege

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!

Sånn en lege bør være

Jeg har bare gode ting å si om Helle som fastlege.
Som andre her, opplever jeg henne som empatisk, med god tid og god evne til å bry seg om meg som pasient. Har gått til henne i ti år, og vært strålende fornøyd.

Den eneste ulempen med å gå til henne, er den dårlige servicen jeg føler jeg får fra de som tar prøver og de som jobber i resepsjonen. De er ikke alltid lite hyggelige, er lite forståelsesfulle og lite hjelpsomme, noe som dessverre også har vært gjennomgående de ti årene jeg har vært der. Hadde byttet legekontor pga dette, om jeg ikke var så fornøyd med legen.