Helle Kristine L'abee-Lund

Gløshaugen Legesenter DA

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ...
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abee-Lund er en av 183 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abee-Lund

Fantastisk lege!

Helle var min fastlege i 8 år, og jeg har vært strålende fornøyd med henne. Ikke bare er hun faglig dyktig, men også en som genuint lytter til problemene dine. Hun bryr seg genuint om deg. Det eneste negative er at det kan ta litt tid før man får time (typisk en uke), men jeg har også fått hastetimer hos en annen lege ved legekontoret dersom det var en legeattest jeg måtte ha på kort varsel.

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!

Sånn en lege bør være

Jeg har bare gode ting å si om Helle som fastlege.
Som andre her, opplever jeg henne som empatisk, med god tid og god evne til å bry seg om meg som pasient. Har gått til henne i ti år, og vært strålende fornøyd.

Den eneste ulempen med å gå til henne, er den dårlige servicen jeg føler jeg får fra de som tar prøver og de som jobber i resepsjonen. De er ikke alltid lite hyggelige, er lite forståelsesfulle og lite hjelpsomme, noe som dessverre også har vært gjennomgående de ti årene jeg har vært der. Hadde byttet legekontor pga dette, om jeg ikke var så fornøyd med legen.

En god fastlege

Jeg er fornøyd med Helle som fastlege. Hun er oppmerksom, lytter og har tatt meg som pasienten på alvor.

Veldig god lege

Jeg hadde Helle som fastlege i noen år mens jeg bodde i Trondheim. Hun var hyggelig, flink til å høre og behandle. Anbefales!