Helle Kristine L'abée-Lund

Autorisasjon (1996)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Helle Kristine L'abée-Lund er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Helle Kristine L'abée-Lund

Fantastisk!

Helle er en helt herlig lege, som virkelig tar deg på alvor. Jeg kjenner meg igjen i alt det positive som er skrevet om henne. Hun tar alle problemer like seriøst, enten om det er av en fysisk eller psykisk karakter. Hun er rask med å henvise videre til eksperter dersom det er nødvendig. Hun er empatisk, og tar seg alltid tid til deg.

Det tar dog ei stund før man kommer inn, meget sjelden jeg har kommet inn når jeg skal, men dette vitner også om at hun virkelig tar seg tid til pasientene, lytter og ikke stresser med å bli ferdig - og det er viktigere enn alt annet.

Virkelig et empatisk menneske, og kommer nok ikke til å bytte fastlege så lenge jeg bor i Trondheim. Anbefales på det sterkeste!

Rett og slett herlig!

Den beste legen jeg har hatt!

En fastlege som virkelig bryr seg om problemene dine. En gang jeg sa noe på slutten av timen tok hun seg til å spørre og høre om problemet før jeg gikk. Dette fører til at du av og til ikke får komme inn presis på det tidspunktet du er satt opp.

Kjempebra, savner denne fastlegen

Jeg har kun hatt gode opplevelser med denne fastlegen. Ingen andre kan måle seg. Jeg var der flere ganger for "vanlige" problemer. En gang fikk jeg time på dagen pga jeg var innmari dårlig - da fikk hun flere leger der til å se på meg pga de ikke fant ut hva som var galt. De ble ikke enige, og en av legene mente det kun var en vanlig liten ting, mens Helle mente jeg burde legges inn. Heldigvis var det hennes avgjørelse, har aldri vært så syk før og var glad for at jeg ble lagt inn! Hun tar ting seriøst og vil virkelig hjelpe deg så godt hun kan. Hadde jeg ikke flyttet fra Trondheim ville jeg ALDRI byttet fastlege!

Den beste legen jeg har hatt!

Det er hyggelig å komme til Helle, problemene blir tatt på alvor og hun kommer med gode råd. Istedenfor å skrive ut legemidler, gir hun deg råd som kan løse ev. plager. For meg har det hjulpet hver gang (råd ang. søvn og eksem). Gir deg legemidler ved behov.

Betryggende og empatisk

Hun er en av de bedre fastlegene jeg har hatt gjennom årene.Hun er en aktiv og forståelsesfull lytter og vil sammen med deg finne de riktige grepene for raskest mulig behandling og løsning av situasjonen. Hun henviser kjapt til spesialister om det skulle være aktuelt. Føler meg alltid trygg og rolig uavhengig hvilket problem jeg kommer med. Anbefales på det sterkeste!