Liv Løvaas

Strinda Legesenter AS

2002

Strinda Legesenter AS Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Liv Løvaas er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Løvaas

Arrogant

En uinteressert, arrogant, frekk og lite behjelpelig lege, som gjorde at jeg følte meg liten der.
Gikk der under svangerskapskontroll, og da jeg kom før etterkontroll med babyen, såg hun ikke en gang på ungen eller gratulerte.

Flink!

Dyktig i faget sitt, gjør raskt gode vurderinger. Flink til å lytte og gi råd! Det fører dog til noe lang ventetid på venterommet, 30-40 minutter er ikke uvanlig.

En lege som tar deg på alvor

Liv er en utrolig dyktig lege som jeg kan anbefale på det sterkeste. En av mange årsaker til det er hennes evne til å lytte og ta deg på alvor, en egenskap jeg har erfart mange leger ikke har. Hun er også svært faglig dyktig og det aldri noe problem bli henvist videre dersom det er behov for det.

Lyttende og kunnskapsrik

Har vært veldig fornøyd med henne som fastlege og har virkelig følt at jeg har blitt hørt. Hun er tålmodig og tar seg tid til å høre på alt du har å si. Kan virkelig anbefale henne som fastlege og synes det er trist å måtte bytte siden jeg skal flytte.

Lege som alltid tar meg seriøst, viser empati og er faglig sterk. Jeg har stor tillit til henne som lege. Anbefales på det sterkeste!