Liv Løvaas

Tlf: 73 98 40 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liv Løvaas er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Løvaas

Lyttende og kunnskapsrik

Har vært veldig fornøyd med henne som fastlege og har virkelig følt at jeg har blitt hørt. Hun er tålmodig og tar seg tid til å høre på alt du har å si. Kan virkelig anbefale henne som fastlege og synes det er trist å måtte bytte siden jeg skal flytte.

Lege som alltid tar meg seriøst, viser empati og er faglig sterk. Jeg har stor tillit til henne som lege. Anbefales på det sterkeste!

Flink lege

Jeg blir alltid hørt og tatt på alvor. Hun sender meg til andre spesialister og undersøkelser for å gå videre om hun er usikker på noe. Alltid blid og hyggelig. Du føler deg velkommen. Jeg er heldig som er pasient hos henne.

Utrolig dyktig fastlege

Liv er en flott fastlege. Stikkord: Empatisk, lyttende, kunnskapsrik og forståelsesfull. Anbefaler henne på det sterkeste videre.

Dyktig

En flink lege som tar seg tid og lytter. Veldig engasjert. Man føler seg sett og ivaretatt. Gir mye informasjon ved oppfølging av svangerskap og syke barn.

Anbefales!

Lyttende og interessert, med fokus på mennesket. Løsningsorientert og tillitsvekkende. God samtalepartner. Kommuniserer og forklarer på en måte man forstår.

Veldig fornøyd!

Liv har den fantastiske egenskapen at hun tar seg tid til pasientene samtidig som det går raskt å få time og hun er nesten alltid presis. Hun er empatisk, tar pasientene på alvor og jeg føler at jeg alltid er i trygge hender, og at jeg blir godt ivaretatt. Hun er smilende og omsorgsfull. Kan absolutt anbefales!

Virkelig den beste fastlegen vi har vært borti!

faglig dyktig, tar pasientene på alvor, veldig tilstedeværende! Følger opp og henviser heller enn å "late" som at hun kan ting hun ikke kan

Jeg byttet fastlege

Jeg kan dessverre ikke anbefale denne allmennlegen. Jeg byttet fastlege og er veldig fornøyd med valget.

Anbefalles på det sterkeste.

Liv er en fantastisk lege som tar deg på alvor, og tar seg tid til og lytte. Hun er nøye og er god på relasjon. Hun er også super med barna og følger alltid opp. Jeg får alltid time når jeg trenger dersom det haster.

Hvis du kan, velg Liv Løvaas!

Fantastisk lege som tar seg tid til pasienten sin. Hun er faglig sterk og gjør deg trygg. Lett å snakke med og åpen for spørsmål. Trist å flytte fra en så dyktig lege.

Fantastisk

Liv er en fantastisk lege som tar deg på alvor, men ikke overdramatiserer. Hun er nøye og er god på relasjon. Hun er også super med barna og følger alltid opp. Jeg får alltid time når jeg trenger dersom det haster.

Veldig dyktig lege

Har hatt henne som lege i en del år. Veldig dyktig, tar deg seriøst og tar seg tid til å forklare. Sender deg til spesialist ved behov. Vil absolutt anbefale henne til andre.

Det kan være lang ventetid på telefonen, men ved å bruke sms for timebestilling slipper du køen.

Veldig fornøyd!

Den beste legen jeg har hatt. Blid, lytter, forklarer, alt blir tatt på alvor. Veldig flinke de som tar blodprøver og! Vanskelig å komme gjennom til legekontoret på telefon, men det fungerer bra å sende sms.

Lyttende og flink

Virker oppriktig interessert. Er rask og effektiv, men føler likevel jeg blir sett og hørt godt. Veldig fornøyd med henne!

Tommel opp!

Liv er en super lege og jeg føler meg tatt seriøst når jeg er der. Hun er kunnskapsrik, og henviser videre om det er behov for det. Føler meg godt ivaretatt. Damene på laboratoriet derimot kan diskuteres... Spesielt en av de. Da jeg ble gravid som 23 åring (planlagt, jeg var gift!) var hun direkte nedlatende angående alderen min, jeg følte at jeg måtte forsvare meg, og hun spurte og grov mye om personlige forhold. De hadde også en student denne dagen (som var kjempeflink), og da presterer denne damen å si "nå må du passe på, slik at blodet ikke spruter til alle kanter igjen!".

Lyttende og oppriktig interessert i problemstillingen din!

Løvaas er en kunnskapsrik lege, informerer godt og viderehenviser ved behov. Jeg føler at både jeg og lillemor blir godt ivaretatt. Kjempefornøyd!

fenomenal!!

Dr Løvaas er uten tvil den desidert beste fastlegen jeg noen gang har hatt!
Hun lytter, besitter stor kunnskap og er ikke redd for å henvise videre om det trengs.
Hun lytter, stiller gode spørsmål og overkommelige krav.
Jeg er meget fornøyd med min fastlege som jeg har hatt siden oppstarten av Strinda legesenter.

Fine venterom, godt med parkeringsplasser og ressurssterke ansatte.
Det eneste jeg har å si noe på der er at jeg er mindre fornøyd med køsystemet ved laboratoriet.
De fleste ansatte jeg har møtt på er hyggelige og vennlige, desverre er det en ansatt der som trekker ned på det punktet. Hun har jeg ofte opplevd som krass og litt streng helt uten grunn.

En svært dyktig fastlege

Har hatt dr Løvaas som fastlege for megselv og mine barn siden Strinda Legesenter åpnet. I behandling fremstår hun opptatt av meg som pasient. Hun er grundig i undersøkelse og diagnose. Hun er god til å forklare hva problemet er, og hva som må til for å følge det opp. Hun er tydelig, og stiller krav til meg som pasient. Jeg har stor tillit til dr Løvaas og gir henne mine beste anbefalinger.
For øvrig fremstår legesenteret som veldrevet, enkel timebestilling på sms, tilbakemelding på prøver på sms, hyggelig personale, hyggelige kontorer mm.

En fantastisk lege!

Det ingenting å si på behandlingen man får. Jeg opplever at Løvaas tar seg tid, hun følger opp hvis det er noe og gir mye informasjon. Det er ikke noe jeg ikke tør å ta opp med denne flotte legen! Hun anbefales absolutt!