Liv Løvaas

Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Tlf: 73 98 40 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liv Løvaas er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Løvaas

En lege som tar deg på alvor

Liv er en utrolig dyktig lege som jeg kan anbefale på det sterkeste. En av mange årsaker til det er hennes evne til å lytte og ta deg på alvor, en egenskap jeg har erfart mange leger ikke har. Hun er også svært faglig dyktig og det aldri noe problem bli henvist videre dersom det er behov for det.

Lyttende og kunnskapsrik

Har vært veldig fornøyd med henne som fastlege og har virkelig følt at jeg har blitt hørt. Hun er tålmodig og tar seg tid til å høre på alt du har å si. Kan virkelig anbefale henne som fastlege og synes det er trist å måtte bytte siden jeg skal flytte.

Lege som alltid tar meg seriøst, viser empati og er faglig sterk. Jeg har stor tillit til henne som lege. Anbefales på det sterkeste!

Flink lege

Jeg blir alltid hørt og tatt på alvor. Hun sender meg til andre spesialister og undersøkelser for å gå videre om hun er usikker på noe. Alltid blid og hyggelig. Du føler deg velkommen. Jeg er heldig som er pasient hos henne.

Utrolig dyktig fastlege

Liv er en flott fastlege. Stikkord: Empatisk, lyttende, kunnskapsrik og forståelsesfull. Anbefaler henne på det sterkeste videre.