Liv Løvaas

Autorisasjon (2002)

Liv Løvaas er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Løvaas

Overarbeidet?

Hun gjør en helt grei jobb. Ville ikke anbefalt henne da det nok finnes mange leger som gjør en mye bedre jobb. Usikker på om dette skyldes ett for høyt antall pasienter eller inkompetanse.

Suveren lege

Liv har en helt suveren tilstedeværelse sammen med pasienten; lytter til alt og tar alt seriøst. Hun sorterer all informasjon fra pasienten med en fjellstø faglig kunnskap og sørger for at rett tiltak blir satt inn. I tillegg er hun veldig behagelig å ha med å gjøre; hyggelig, imøtekommende og humoristisk. Jeg har gått til henne i 10 år, og selv om hun ofte ligger bak tidsskjema, er det bare én gang jeg har tenkt at hun har virket litt stressa.

Liv er den beste legen en kunne tenke seg. Lytter til alle problemer og tar alt jeg sier seriøst. Dro dit en gang kun for å snakke, og hun lyttet og ga råd og gode tips. Kun gode ord å si.

Fantastisk lege

Faglig dyktig, god med pasienter, empatisk og oppmerksom. Flink til å informere og tar pasienten på alvor. Tillitsvekkende og omsorgsfull.

Arrogant

En uinteressert, arrogant, frekk og lite behjelpelig lege, som gjorde at jeg følte meg liten der.
Gikk der under svangerskapskontroll, og da jeg kom før etterkontroll med babyen, såg hun ikke en gang på ungen eller gratulerte.