Liv Løvaas

Autorisasjon (2002)

Liv Løvaas er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Løvaas

Anbefalles på det sterkeste.

Liv er en fantastisk lege som tar deg på alvor, og tar seg tid til og lytte. Hun er nøye og er god på relasjon. Hun er også super med barna og følger alltid opp. Jeg får alltid time når jeg trenger dersom det haster.

Hvis du kan, velg Liv Løvaas!

Fantastisk lege som tar seg tid til pasienten sin. Hun er faglig sterk og gjør deg trygg. Lett å snakke med og åpen for spørsmål. Trist å flytte fra en så dyktig lege.

Fantastisk

Liv er en fantastisk lege som tar deg på alvor, men ikke overdramatiserer. Hun er nøye og er god på relasjon. Hun er også super med barna og følger alltid opp. Jeg får alltid time når jeg trenger dersom det haster.

Veldig dyktig lege

Har hatt henne som lege i en del år. Veldig dyktig, tar deg seriøst og tar seg tid til å forklare. Sender deg til spesialist ved behov. Vil absolutt anbefale henne til andre.

Det kan være lang ventetid på telefonen, men ved å bruke sms for timebestilling slipper du køen.

Veldig fornøyd!

Den beste legen jeg har hatt. Blid, lytter, forklarer, alt blir tatt på alvor. Veldig flinke de som tar blodprøver og! Vanskelig å komme gjennom til legekontoret på telefon, men det fungerer bra å sende sms.