Sven Midelfart

Autorisasjon (2004)

Nidelven Legesenter AS Telefonnummer73 99 43 4073 99 43 ...
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Faglig sterk, løsningsorientert og empatisk

Jeg har hatt Midelfart som min fastlege i 16 år. Han har vært en viktig støttespiller gjennom både operasjoner, svangerskap og mentale tøffe perioder. Midelfart er en effektiv lege som får ting gjort, samtidig som han tar seg tid til å lytte slik at man sammen kan finne den beste løsningen. Han er kunnskapsrik og faglig sterk, samtidig som han er empatisk og støttende. Anbefales på det varmeste.

Trondheims om ikke Norges beste allmennlege✨

Sven er rett og slett en utrolig trivelig lege å prate med. En jordnær og trivelig fyr som som faktisk forsøker å forstå seg på mennesker av alle sjangere. Anbefaler virkelig denne mannen👨‍⚕️✨

Ivaretagende og dyktig

En fastlege jeg varmt vil anbefale videre da jeg gjennom mange år alltid har følt meg tatt på alvor og fått veldig god hjelp. Det har vært et trygt og godt sted å komme til hver eneste gang.

Sven, min fastlege i over 20 år

Fantastisk flott lege som setter meg i fokus, og har høy faglig Kompetanse. I tillegg er han blid, og har flott humor oppi all «elendigheita» Takk 👍

Tar seg god tid og ser pasienten

Sven er en fastlege som virkelig ser pasienten. På godt og vondt, noe som trengs. Han tar seg god tid og er nøye. Han tar deg på alvor uavhengig av alder. Han forklarer grundig hvordan et problem har oppstått og hvilke alternativ man har, noe for meg viser omsorg- og jeg føler meg sett. Det tar noen ganger litt tid å vente på venteværelset, men det har jeg godtatt, da han alltid tilbyr meg en grundig og ordentlig undersøkelse.
Hvis du noen gang er i tvil om å bytte fastlege- nøl ikke! Du er i ekstremt profesjonelle hender hos Sven. Håper mannen aldri slutter som fastlege!