Sven Midelfart

Autorisasjon (2004)

Nidelven Legesenter AS Telefonnummer73 99 43 4073 99 43 ...
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Dramatisk

Denne legen har jeg kun besøk ved noen få annledninger og det blir nok ikke flere. Jeg betviler ikke hans kunnskap men syns han i mange tilfeller overdriver, og tar over samtalen. Jeg føler ikke han har forstått meg, eller mine helseplager i det heletatt. Han tar overdrevent mye tester som strengt talt har vært unødvendige ( Sykehuset kunne ikke fatte hvorfor jeg ble henvist akutt) For meg virker dette som en lege som er ute etter action, men det er det nok desverre lite av det på legesenteret. For mye dill og dall og overdramatisering, noen ganger er en halsbetennelse kun en hals betennelse. Han deler desutten alt for mye av sitt eget og sine barns liv og helsetilstand.

Min første virkelig positive opplevelse av en lege!

Helt fantastisk flink. Veldig direkte i måten å være på, men hvis man liker og tåler å høre ting som de er, er dette legen å gå til. Hvorfor er Midelfart så suveren?

- menneskekjenner. Svarer på en del spørsmål jeg ville ha gruet meg til å stille, fordi han skjønner at jeg lurer på dette pga min situasjon.
- henviser videre når han ikke selv er ekspert på området (i motsetning til de legene som gang på gang sier "kom tilbake hvis det blir verre")
- tar personlig kontakt, både på brev og telefon, selv om det ikke er helt nødvendig. Som pasient føler jeg meg svært informert og ivaretatt!
- forklarer på en forståelig måte, og svarer gjerne på spørsmål.
- får meg til å føle meg viktig og sett.

Fikk legen anbefalt, og kastet meg over muligheten da det plutselig ble ledig på lista - angrer ikke et sekund, endelig føler jeg at det er vits i å gå til legen igjen!

Flink og effektiv

Midelfart er lyttende og oppmerksom i møte med pasienter. Han har en lett og omgjengelig væremåte som skaper god steming og en avslappet atmosfære. Kjempefornøyd!

Beste legen jeg har hatt

Jeg er en sånn type som bruker opp alle "byttemulighetene" jeg har i løpet av et år fordi jeg aldri er fornøyd med noen lege, men det var til jeg traff Midelfart! Tar seg god tid og lytter. Han spurte meg mange spørsmål om min helsehistorikk og fikk meg til å føle meg godt tatt vare på.

Den beste fastlegen i byen !

Følger opp,tar kontakt,personlig og sympatisk !!"!