Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Dårlige opplevelser!

Blir ikke hørt og føler at legen har dårlig tid når jeg først er innom. Opplever at hun rusher alt når jeg først er innom, og ønsker å få meg unnagjort for å rekke neste. Har jeg et problem, ønsker hun ikke å finne ut av dette men heller at jeg prøver å finne ut av det selv. Opplever at prøvesvar tar lang tid, da legen ikke sender disse ut når de først er kommet inn.

Anbefales ikke!

Jeg fikk denne legen da jeg ikke hadde en annen valg fordi hun var de eneste legen som var ledig på den tiden. Jeg visste ikke om legelisten.no før og jeg skulle ha gjort litt mer søk før jeg valgte fastlegen.

Jeg har opplevd alt som de andre skrev her: usympatisk, noe ufin, legen snakket nedlatende til meg plus hennes kropspråk som jeg fikk inntrykk at ingen respekt til pasient. Uansett tok jeg ikke det personlig men jeg måtte bytte legen etter at jeg ikke fikk hjelp når jeg trenger det. IKKE profesjonelt!

Hun virket stress og hun har ikke sosial antenne. Det er jo viktig å være varm og sympatisk når man jobber som helsepersonell særlig lege!

Dårlig

Jeg som pasient følte meg ikke hørt, og legen hadde ekstremt hastverk og snakket nedtalende til meg.

Lytter ikke.

Hun bryr seg bare om fysiske plager ikke psykiske plager. Det er bare å gløm å dra til henne med de plagene.

Effektiv og flink

I de årene jeg har hatt Rigmor som fastlege har jeg kun hatt gode opplevelser. Hun er hyggelig å snakke med, ivaretakende og varm, og fremstår svært kunnskapsrik. Hun har alltid stilt opp utover det jeg forventet av henne, som jeg setter stor pris på. Anbefales for den som vil ha en effektiv og flink lege!