Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Veldig fornøyd

Mens Rigmor Myran var min fastlege (de årene jeg bodde i Trondheim) var jeg innom en god del ganger fordi jeg slet med plager knyttet til overtrening, spesielt i ryggen. Rigmor tok seg alltid god tid til å svare på spørsmål eller forklare ting jeg var usikker på, og hun fremsto for meg som meget kunnskapsrik og dyktig i jobben sin.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Dyktig og tilgjengelig

Jeg har hatt Rigmor Myran som fastlege i flere år og er svært fornøyd med henne som fastlege. Hun oppleves å være tilgjengelig, svært dyktig og henviser gjerne til spesialist når det er nødvendig. Tar alle henvendelser på alvor.

En veldig dyktig lege

Hun har vært veldig flink til å ikke gi seg før hun har funnet ut akkurat hva problemet/diagnosen er. Hun tar deg godt i mot er samarbeidsvillig og effektiv. Har ikke møtt en lege tidligere som har gjort en så grundig jobb. Tar alle relaterte blodprøver og undersøkelser for å forsikre seg om at noe ikke blir oversett.

Effektiv og dyktig

Rigmor er en tøff dame. Hun er ikke blyg og går rett på sak, noe jeg syns er en flott kvalitet hos en lege. Jeg har kun gode opplevelser hos henne, hvor jeg blir tatt seriøst når jeg har hatt plager eller bekymringer. Hun oppleves som en effektiv og dyktig lege.

God lege som tar deg på alvor

Jeg opplever at dr. Myran tar meg og mine uroligheter seriøst. Hun lytter og hører også hva som "ikke blir sagt", og jeg føler meg trygg i møte med henne som lege.

En svært allsidig lege som virker å være godt "in tune" med utfordringene som generasjonen Millenials står ovenfor.

Hun virker å ha en svært presset timeplan, men finner rom til deg når det er behov for det.

Vennlig helsemedarbeidere i resepsjonen, og flinke sykepleiere.

Jeg kan trygt anbefale dr. Myran og hennes praksis.