Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Rett på sak, god og nordnorsk varme

Varm, tydelig og direkte. Deilig nordnorsk varme og råskap.
Jeg har hatt mindre kompliserte ting, men jeg tror rigmor fikser det meste ✌

Tydelig, ryddig og omsorgsfull

Jeg har hatt Rigmor Myran som fastlege i flere år. Føler meg tatt på alvor, og at hun tar seg tid til konsultasjoner. Hun er ganske direkte, og samtidig stødig og trygg.

Detektiv Myran

Har vært mye hos henne de siste 7 årene på grunn av mange forskjellige små og større plager. Hun har alltid tatt godt i mot mine lange og sikkert litt irriterende lister med oppsamlede småplager. I tillegg har hun vært en god detektiv og ikke gitt opp når det har vært litt mystiske plager, selv om noe kanskje kunne blitt konsultert videre litt tidligere. Anbefaler Dr. Myran.

Ærlig og trygg

Bytter lege pga flytting. Dr. Myran er direkte og ærlig når det angår vurdering av symptomer, hvordan behandling foregår og følger opp. Hadde problemer med magesmerter, hun henviste meg med en gang til gastroskopi samtidig som hun selv utforsket andre muligheter for smertene. Før gastro sa hun at det er ubehagelig, men det går bra, dette gjorde meg trygg på en situasjon jeg gruet meg til. Veldig god til å skape trygghet gjennom å forklare tankeprosess og pakker ikke noe inn. Storfornøyd!

Velg en annen om du har sammensatte lidelser

Jeg synes ikke noe om rangering av leger, men føler meg forpliktet til å videreformidle til andre som vurderer denne legen: Dersom du er syk og trenger hjelp, og sykdommen din uheldigvis involverer mange symptomer, hold deg langt unna. Dersom du i tillegg er et menneske med en psyke som på ett eller annet tidspunkt har gitt deg plager (eller vil kunne gi deg plager i framtiden), ikke engang vurder denne legen. Og dersom du vet hvilken lidelse du har, og denne er dårlig forstått av leger eller har lav status, velg en annen. Min erfaring er at dr. Myran, både gjennom handling, ord og kroppsspråk, utviser en forakt for (og liten kunnskap om) denne typen lidelser. Hun bidrar derfor ikke til bedret helse, men det motsatte for denne pasientgruppen.