Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Klare beskjeder og rett på sak

Dr. Rigmor Myran var min fastlege i Trondheim i de 10 årene jeg hadde arbeidssted i byen. Hun ble valgt basert på de vurderingene som hun hadde fått og det er sånn hun er - effektiv, rett på sak og ordner opp. Var alltid tilgjengelig, også ved akutte behov og jeg reiste fra Trondheim like frisk som da jeg ankom.

Utrolig dyktig lege

Har hatt Rigmor som fastlege i 14 år. Forståelsesfull,medfølende og veldig hjelpsom. Tar tak i problemer og hjelper raskt både meg og min datter som hun også er lege til. Har anbefalt henne til flere og det kommer jeg til å fortsette å gjøre. Hun har min varme anbefaling.

Null forståelse for psykisk sykdom

Rigmor har vært min fastlege i noen år, og jeg har egentlig vært veldig fornøyd med henne til nå. Hun er en god lege på alt det fysiske og er rask til å ta tak i ting, henvise osv. Grunnen til at jeg ikke lenger er fornøyd er fordi begynte å slite psykisk og dette viser hun null forståelse for. Hun virket ærlig talt sint når jeg prøvde å ta det opp med henne. Jeg bytter lege.

Anbefales ikke!

Ufattelig kort, nedlatende og noe ufin. Absolutt ikke det jeg ser etter i en fastlege, og endret til et annet legekontor etter 3.besøk! Styr unna, anbefales dessverre ikke.

Uengasjert og mangel på medfølelse

Jeg hadde to legetimer med Rigmor. Det ene omhandlet en sykemelding pga. influensa, og det gikk helt knirkefritt. Bra service og ingenting å peke på

Den andre timen bestilte jeg da jeg ble utbrent på jobb. Jeg ble møtt med irritasjon og en total mangel på medfølelse da jeg fortalte om problemet mitt. Ingen behandling ble gitt eller anbefalt av Rigmor. Jeg ba på eget initiativ om henvisning til psykolog eller psykiatri. Jeg fikk vite at det var ingen nytte med henvisning til psykolog pga. ventetidene, men hun kunne ikke nekte meg å søke til psykiatrien. Søknaden ble avslått.

Jeg byttet deretter fastlege. Og jeg fant en lege som var interessert i problemet mitt og brukte tid på å lytte og gi råd om trening, ernæring og meditasjon. Søknad til psykiatrien ble sendt og godkjent.