Njål Flem Mæland

Tlf: 72 55 71 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Njål Flem Mæland er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Njål Flem Mæland

Arrogant

Hadde ham som fastlege i flere år, men byttet da jeg ikke følte jeg ble tatt seriøst. Følte nesten han lo av problemene mine og bagatelliserte det jeg fortalte. Var heller ikke særlig flink til å lytte. Men han har god tilgjengelighet da.

Kunnskapsrik/trygg/tilgjengelig

Lege Njål Flem Mæland er den beste legen jeg har hatt i mine 65 år👍 Han gir meg en trygghet som gjør meg sterk til å leve et liv som er utviklende tross jeg er 65 år, og ikke minst få gleden og positiviteten min frem!!!! Han har vært legen min de siste 20 årene tross jeg har flyttet og bor 8 mil unna!!! Jeg blir alltid veldig godt mottatt, og gir meg de svar og den hjelpa jeg har behov for!! Han er lyttende, effektiv og sikker-en lege jeg stoler 100 prosent på og anbefaler Njål på det høyeste👍

Fantastisk og jordnær mann

Jeg har hatt Mæland som fastlege i over 25år og det er det flere grunner til.
Han tar seg alltid tid til å prate med meg, tar meg og barna mine på alvor.

Han er hyggelig og jeg går stortsett ut fra kontoret hans med ett smil om munnen, for han har humor 😊

Anbefaler han på det varmeste!

Det å komme igjennom på tlf kan ta tid, men bestiller man time på mobil så får man raskt svar😊

Realistisk, hjelpsom, kunnskapsrik

Hatt Mæland som fastlege i over 10 år. Han er dyktig og lytter til hva jeg har å si, samtidig som han er realistisk på hva som faktisk går an å gjøre noe med og ikke. Kan sikkert virke litt kald/overlegen, men la ham bli kjent med din sykehistorie og dine medisinske behov, så har du en fastlege du ikke vil gi slipp på.

fantastisk!

Njål har vært min fastlege i 13 år. Han er en fantastisk lege som ser sin pasient, og følger opp.Han er og lege til mine 3 barn. Jeg flyttet til en annen kommune ,men nekter å bytte ut min fastlege. Kjører gladelig noen mil ekstra for å komme til en lege jeg stoler så godt på. Annbefales på det varmeste.