Njål Flem Mæland

Autorisasjon (1996)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Njål Flem Mæland er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Njål Flem Mæland

Kompetent og trygg

Njål er en kar med lang og variert erfaring som oppleves som stødig i sine vurderinger. Han er alltid ærlig enten du liker det eller ikke. Det går fint an å være uenig, og han er åpen for diskusjon. Han har alltid tatt meg på alvor, jeg har hatt han som fastlege i over 10 år. Han er også fastlege for mine barn på 3 og 5. Hyggelig, humoristisk og tilgjengelig til tross for en hektisk hverdag. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, grundig og sympatisk

Veldig trivelig lege. Han er grundig og tar seg god tid til pasientene. Flink og tålmodig med barn. Lytter til pasienten. Direkte og tydelig. Framstår med genuin omsorg for sine pasienter, og meget faglig kompetent. Veldig fornøyd med denne legen. Anbefales på det varmeste.

Grundig og flink

Jeg er veldig fornøyd med min nye fastlege. Han er grundig og tar de nødvendige prøver, slik at han fikk avdekket sykdom og jeg endelig fikk hjelp og medisiner. Synes han er flink i kommunikasjonen og sier ting på en forsiktig måte, for å motivere, så jeg har ikke noe å utsette på denne legen. Han er rask å svare meg tilbake og oppdaterer meg på prøvesvar på melding. Får rask hjelp når jeg tenger det 👍

Man blir ikke tatt på alvor

Verste legen jeg har vært bort i. Man føler seg hverken sett eller hørt, og er utrolig sjeldent problemene blir tatt tak i. Gjør ikke det han sier han skal, og kan finne på å oppriktig LE av deg når du forklarer problemene dine.

Veldig flink

Njål har vært min (og mine barns) fastlege i over 10 år nå, og jeg skal ikke bytte fastlege før jeg MÅ. Han er ærlig, omsorgsfull og flink, og jeg føler meg sett og hørt når jeg har time der, uansett om det er fysisk sykdom eller psykiske lidelser. Dette er en kjempeflink lege som jeg setter stor pris på å få komme til når jeg sliter med noe!