Njål Flem Mæland

Selsbakkvegen 37 7027 Trondheim
Njål Flem Mæland er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Njål Flem Mæland

Fantastisk og jordnær mann

Jeg har hatt Mæland som fastlege i over 25år og det er det flere grunner til.
Han tar seg alltid tid til å prate med meg, tar meg og barna mine på alvor.

Han er hyggelig og jeg går stortsett ut fra kontoret hans med ett smil om munnen, for han har humor 😊

Anbefaler han på det varmeste!

Det å komme igjennom på tlf kan ta tid, men bestiller man time på mobil så får man raskt svar😊

Realistisk, hjelpsom, kunnskapsrik

Hatt Mæland som fastlege i over 10 år. Han er dyktig og lytter til hva jeg har å si, samtidig som han er realistisk på hva som faktisk går an å gjøre noe med og ikke. Kan sikkert virke litt kald/overlegen, men la ham bli kjent med din sykehistorie og dine medisinske behov, så har du en fastlege du ikke vil gi slipp på.

fantastisk!

Njål har vært min fastlege i 13 år. Han er en fantastisk lege som ser sin pasient, og følger opp.Han er og lege til mine 3 barn. Jeg flyttet til en annen kommune ,men nekter å bytte ut min fastlege. Kjører gladelig noen mil ekstra for å komme til en lege jeg stoler så godt på. Annbefales på det varmeste.

Arrogant og OVERlegen

Jeg har hatt astma hele livet. Har flyttet en del, og har derfor også måtte byttet fastleger flere ganger. Så journalen min ligger spredt rundt omkring...

Jeg trenger likevel ventolin innimellom ved anfall. Og så påstar denne "legen" at jeg ikke har astma, at dette er innbildninger.
Fikk overtalt han til å skrive ut resept etter mye om og men.
Anbefales så absolutt ikke!

Faglig dyktig...

..og er interessert i pasientens situasjon. Tørr å innhente kyndig og rett instans der han kommer til kort.

Viktigeste. .. setter seg tid til å se på pasienten i sin helhet først og ikke bare stirrer på pc skjermen.