Njål Flem Mæland

Autorisasjon (1996)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Njål Flem Mæland er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Njål Flem Mæland

OK men ikke mer

Opplever at han mangler sosial evner og ikke er god på kommunikasjon. Sier en del rare ting. Tar masse prøver for å være sikker å det er jo positivt, men kan i noen tilfeller bli slitsomt når han ikke stoler på prøvesvarene og tilbakemeldinger fra andre fagpersoner.

Anbefales varmt

Denne mannen har reddet livet mitt. Bedre kan det vel ikke bli. Anbefales på alle måter. Takk til Njål Flem Mæland.

Arrogant

Hadde ham som fastlege i flere år, men byttet da jeg ikke følte jeg ble tatt seriøst. Følte nesten han lo av problemene mine og bagatelliserte det jeg fortalte. Var heller ikke særlig flink til å lytte. Men han har god tilgjengelighet da.

Kunnskapsrik/trygg/tilgjengelig

Lege Njål Flem Mæland er den beste legen jeg har hatt i mine 65 år👍 Han gir meg en trygghet som gjør meg sterk til å leve et liv som er utviklende tross jeg er 65 år, og ikke minst få gleden og positiviteten min frem!!!! Han har vært legen min de siste 20 årene tross jeg har flyttet og bor 8 mil unna!!! Jeg blir alltid veldig godt mottatt, og gir meg de svar og den hjelpa jeg har behov for!! Han er lyttende, effektiv og sikker-en lege jeg stoler 100 prosent på og anbefaler Njål på det høyeste👍

Fantastisk og jordnær mann

Jeg har hatt Mæland som fastlege i over 25år og det er det flere grunner til.
Han tar seg alltid tid til å prate med meg, tar meg og barna mine på alvor.

Han er hyggelig og jeg går stortsett ut fra kontoret hans med ett smil om munnen, for han har humor 😊

Anbefaler han på det varmeste!

Det å komme igjennom på tlf kan ta tid, men bestiller man time på mobil så får man raskt svar😊