Julie Nesheim

Autorisasjon (2004)

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ...
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Julie Nesheim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Julie Nesheim

En fantastisk lege, støttespiller og menneske

Julie er empatisk, profesjonell og tar deg på alvor :) For meg har det vært avgjørende å ha en så god støttespiller gjennom mange år med motbakke. Takker henne for motet hun har gitt meg til å gå på selv om det har vært tøft! Hun ser hele mennesket og situasjonen rundt. Alltid følt at hun kjenner meg og min historikk godt imøte med henne. Veldig effektiv og praktisk, god på å lage plan for videre løp. Også veldig flink med barn. Virkelig en lege å anbefale, føler meg heldig som har henne på laget :)

Profesjonell og empatisk

Julie er faglig sterk og profesjonell. Hun møter problemer på en systematisk og rasjonell måte. Samtidig evner hun å se «hele mennesket», at for eksempel livssituasjon har mye å si for helsa.
Hun er meget tilgjengelig på e-konsultasjon og svarer alltid utfyllende. Hun er også der om man trenger hjelp litt mer akutt.
Det eneste å «utsette»på henne er at det ofte kan bli mye venting om man først må møte på legekontoret. Men det er alltid lett å tilgi, da når man først kommer inn blir møtt på den aller beste måten. Tror nok ventetiden på dette legekontoret har med populariteten å gjøre, har man først en god fastlege, så holder man på den.

Bra faglig, lite tilgjengelig

Legen er lite tilgjengelig. Legesentret vil ikke at legen ringer pasienten og har ikke videomulighet. Legen involverer ikke pasienten i viktige beslutninger og må purres.

Den beste fastlegen

Føler meg heldig som har den beste fastlegen jeg kan tenke meg. Blir alltid fulgt godt opp i forhold til alle mine helseutfordringer, små som store. Hun har alltid god tid og jeg føler meg både sett og hørt og tatt på alvor.

Et utrolig godt menneske.

Har hatt Julie Nesheim siden 1/5-2007. Helt fantastiske lege. Kommer ALDRIG til å bytte til noen annen.