Børge Lønnebakke Norberg

Autorisasjon (2001)

Børge Lønnebakke Norberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Børge Lønnebakke Norberg

Den beste legen jeg har hatt

For en fantastisk lege. Uansett hvilket problem du kommer med vil du bli tatt seriøst. Han lytter, stiller spørsmål og noterer stort sett alt du sier. Har aldri hatt en lege som viser så mye forståelse.

Beste legen jeg har hatt

En utrolig flink intellegent lege som tar seg tid til å lytte på deg, og du føler han virkelig lytter og tenker løsning med en gang du fremlegger problemet ditt. Hva det er, virker som det ikke har noe å si. Han har fort opp spørsmål rundt plagen din og evt. du har hatt problemet lenge etc.
En utrolig dyktig lege som hører på pasienten!

Fornøyd!

Når jeg hører historier fra venner og bekjente om hvordan deres forhold til sin fastlege/sitt legesenter blir jeg sjokkert. Glad jeg har Nordberg og Tillertorget legesenter :) Full tillitt! Tommel opp!

Lyttende og bruker tid på deg

Som mann er jeg kanskje ikke så opptatt av hvilken fadtlege jeg har (trodde jeg). Min kone presset meg til å bytte til samme fastlege som seg selv, samt at begge barna nå også har Børge som fastlege. Ingen i familien har angret på dette!

Børge er først og fremst et fantastisk menneske på den måten han opptrer på. Det at han i tillegg er lege, gjør han bare ennå bedre.

En flink lege

Børge er en meget flink og forståelsesfull lege.
Han tar seg tid til å høre på pasienten sin .
Flink til å ta notater ,som han bruker aktivt i historikken . Han er rask til å sende pasient til sykehus for nærmere vurdering, hvis han er tvil om noe