Petter Olberg

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2005)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Petter Olberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Petter Olberg

Kjernekar!

Petter er en empatisk, faglig sterk lege og en trivelig kar. Har har vært min fastlege gjennom mange år. Har alltid blitt tatt på alvor, både når jeg har tatt kontakt vedrørende alvorlige tilstander og mindre problemstillinger og «ikke-saker» som har bekymret meg.

Vil absolutt anbefale Petter som lege!

Kunnskapsrik og Hyggelig lege

Vi er en familie på fire som har Petter som fastlege. Vi har fått god hjelp til stort og smått, og føler han tar gode beslutninger. Han virker oppriktig interessert og ønsker oss godt. Trygg og hyggelig lege! Det eneste negative er at han har så mange baller i lufta, så ikke alltid han er tilstede og vi får vikar.

Utilgjengelig og uengasjert

Jeg fikk Petter fordi han desverre tok over for en annen, fantastisk lege ved samme senter.Jeg har sett utviklingen hans, fra nyutdannet til mer erfaren fastlege og langrennslege...Det var ikke en positiv transformasjon,men han ble en belærende og kald fyr.Ikke god relasjonskompetanse,dårlig oppfølging og tidvis mangelfull behandling.Anbefales ikke,heller ikke senteret forøvrig.Ettersom jeg har brukt legesenteret i 15 år,føler jeg at jeg er berettiget til å kunne uttale meg om både resepsjonen og Petter.

En god lege

Petter er kunnskapsrik og selvsikker i sin behandling. Jeg har hatt Petter som fastlege gjennom mitt studium i Trondheim, og jeg har vært svært fornøyd.

Travel kar

Er til tider veldig fraværende da han er mye borte. Noe som gjør at det blir veldig vanskelig å forholde seg til han som fastlege. Og at man da er avhengig av vikar som ikke vet noe om deg som pasient. Han er også noe kort og kan kanskje ta litt lett på ting. Når han er «på» så kan han være veldig flink. Men er alltid hyggelig å blid. Men skorter på litt på det å følge opp ting i etterkant.