Petter Olberg

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Petter Olberg er en av 189 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Petter Olberg

unresponsive and unprofessional

Unfortunatelly, I don't have a good experience in this center in general and this doctor in particular.

They are not very responsive, I send messages via the application and they archive them without responding to my messages. In addition, they fail even to do simple tasks such as registering a covid vaccine (they registered one of the two doses, wrong days and no response when I ask).
Just avoid them.

Grundig og dyktig

Petter Olberg er grundig og handlingsorientert. Han følger opp konsultasjonene, og oppleves som en svært kunnskapsrik lege.

Kjernekar!

Petter er en empatisk, faglig sterk lege og en trivelig kar. Har har vært min fastlege gjennom mange år. Har alltid blitt tatt på alvor, både når jeg har tatt kontakt vedrørende alvorlige tilstander og mindre problemstillinger og «ikke-saker» som har bekymret meg.

Vil absolutt anbefale Petter som lege!

Kunnskapsrik og Hyggelig lege

Vi er en familie på fire som har Petter som fastlege. Vi har fått god hjelp til stort og smått, og føler han tar gode beslutninger. Han virker oppriktig interessert og ønsker oss godt. Trygg og hyggelig lege! Det eneste negative er at han har så mange baller i lufta, så ikke alltid han er tilstede og vi får vikar.

Utilgjengelig og uengasjert

Jeg fikk Petter fordi han desverre tok over for en annen, fantastisk lege ved samme senter.Jeg har sett utviklingen hans, fra nyutdannet til mer erfaren fastlege og langrennslege...Det var ikke en positiv transformasjon,men han ble en belærende og kald fyr.Ikke god relasjonskompetanse,dårlig oppfølging og tidvis mangelfull behandling.Anbefales ikke,heller ikke senteret forøvrig.Ettersom jeg har brukt legesenteret i 15 år,føler jeg at jeg er berettiget til å kunne uttale meg om både resepsjonen og Petter.