Petter Olberg

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2005)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Petter Olberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Petter Olberg

Kunnskapsrik

Petter er er veldig kunnskapsrik. Har erfaring fra mange felt. Har lar deg snakke ut, selv om han noen ganger er uenig
Jeg synes han tar seg tid, selv om han er forsinket. Og jeg har tilitt til Petter.
idet siste årer har ikke kommunikasjon vært bra. Heller ikke kommunikasjon mellom instanser. Har heller ikke blitt hørt eller svart på mld. Noe som satt meg tilbake flere måneder.... Jeg trenger fastlegen selv om jeg er i LAR. Men uteom dette siste året, så er Petter topp. Har fått fulscore hvis det siste ikke skjedde.

Skuffende og fraværende

Han kan sitt fag, men opplevelsen av å bli ivaretatt er ikke tilstede for meg. Lite behjelpelig, som regel forsinket, uengasjert i min helse og alltid hastverk.
En slags samlebånd-følelse.

Glimrende lege

Petter Olberg er en fantastisk lege, med god kunnskap og evne til å sette seg inn i sine pasienters problemer. Tar alle spørsmål på alvor, og har gode svar på spørsmål. Rask med å henvise videre.

unresponsive and unprofessional

Unfortunatelly, I don't have a good experience in this center in general and this doctor in particular.

They are not very responsive, I send messages via the application and they archive them without responding to my messages. In addition, they fail even to do simple tasks such as registering a covid vaccine (they registered one of the two doses, wrong days and no response when I ask).
Just avoid them.

Grundig og dyktig

Petter Olberg er grundig og handlingsorientert. Han følger opp konsultasjonene, og oppleves som en svært kunnskapsrik lege.