Petter Olberg

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2005)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Petter Olberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Petter Olberg

En hyggelig mann og dyktig lege (såvidt jeg kan bedømme)

Jeg har hatt Petter som fastlege i noen år. Han er veldig hyggelig og omgjengelig og spør gjerne etter familien ved navn (alle har ham som fastlege) når jeg er der. Det virker som han virkelig lytter på deg når du snakker med ham, og han tar seg gjerne tid til å forklare medisinske termer og sjargong når han forsøker å gi en diagnose. Han er heller ikke redd for å innrømme det hvis han ikke er sikker på hva problemet skyldes. I det hele tatt mangler han fullstendig den ovenfra og ned holdningen som leger kunne ha før i tiden. Faglig virker han veldig dyktig.

Rolig, lyttende og grundig

Er kjempefornøyd med Petter. Han tar seg alltid tid til å lytte og prøve å forstå hele plagen før han kommer med anbefalinger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Alt i alt den beste legen jeg har hatt!

Dyktig lege, men dessverre mye opptatt

Petter er veldig hyggelig og imøtekommende. Han er svært dyktig og hans "øre, nese, hals"-spesialisering er svært gunstig for meg, da problemene jeg har hatt har handlet om bihuler, tett nese ol. Han fant fort ut hva som var feil og henviste meg videre til undersøkelse og behandling. Synd han ikke jobber hver dag i uka på legesenteret og at det ofte er lang ventetid om en ikke ønsker vikar. Og et stort minus for at jeg har ventet over en halvtime på venteværelse ved flere anledninger.

Kunnskapsrik, lett å prate og forståelsesfull

Petter tar seg bestandig tid til å høre på meg og har en omgjengelighet som er uten sidestykke hva leger angår. I enkelte tilfeller har han heller ikke nølt med å henvise til spesialisttjenestene. Jeg er kjempefornøyd med han. Legesekretærene derimot er nesten uten unntak lite serviceinnstilte eller særlig hjelpsomme.

Anbefales!

Olberg tar seg alltid tid til å lytte, han er imøtekommende og hyggelig.
Anbefales virkelig.