Kirsti Torevik Paasche

Autorisasjon (2008)

Moholt legesenter AS Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ...
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Kirsti Torevik Paasche er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kirsti Torevik Paasche

Trygg, behagelig og dyktig

Jeg har hatt Kirsti som fastlege i mange år. Alltid imøtekommende, rolig, behagelig og tar den tiden en pasient trenger. Trist at hun slutter. Veldig fornøyd disse årene med henne som fastlege.

Anbefales!

Jeg har hatt Kirsti som fastlege i 5 år nå, og har vært veldig fornøyd. Hun er et tålmodig og godt menneske, og en dyktig allmennlege som tar seg tid til å undersøke, forklare og henvise.

Jeg har nå flyttet fra byen, og det er med vemod at jeg må finne en ny fastlege. Håper jeg finner noen av samme kaliber som som Kirsti!

Such an amazing Doctor

Kristi is really a skilled doctor, she listens carefully to her patients. She takes her time in examination, and explaining information. She is really humble and easy to communicate with. Definitly recommend her as a very skilled doctor, no doubt! The center is also very good, and have great staff members.

Trygg og imøtekommende

Utrolig dyktig. Er alltid imøtekommende og hyggelig, hjelper deg med all sin kunnskap. Dersom hun trenger mer input nøler hun ikke meg å sende deg til en spesialist. Har ingenting negativt å si.

Den beste legen jeg har hatt

En dyktig lege som tar seg god tid, er trygg og enkel å ha med å gjøre. Setter seg godt inn i regler når det gjelder arbeid, NAV, sykemeldinger og permisjoner. Dersom hun ikke har svaret der og da, sjekker hun det opp og ringer deg tilbake. Hun gir gode råd og opplyser om alle alternative løsninger for din situasjon, og henviser videre til spesialist dersom det trengs.

Til tross for at det er litt ventetid generelt på legekontoret, er det verdt det når man først kommer inn.

Jeg fikk henne anbefalt av ei venninne, og jeg har ikke angret ett sekund på at jeg valgte å stole på det!