Nghi Thoi Phan

Byåsen Legesenter A/S

2002

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Nghi Thoi Phan er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nghi Thoi Phan

Sympatisk og vennlig lege

Jeg føler meg alltid varmt velkommen når jeg kommer til Phan. Jeg opplever at han er en varm, imøtekommende og meget sympatisk lege. Han tar meg på alvor og er veldig snill og hyggelig med barna. En sjelden type. Han kan dog framstå som noe "vimsete", men jeg tror dette har blitt bedre. Har ikke opplevd dette de siste årene. Føler meg privilegert som har han som lege.

Veldig dyktig lege!

Jeg og familien min har gått hos Dr. Phan i mange år og er veldig fornøyd. Vi har alltid fått god hjelp. Dr. Phan får mine beste anbefalinger.

En fantastisk fastlege!

Jeg byttet for noen måneder siden til Dr.Phan, det er jeg glad for. En lege som lytter og kommer med gode råd, er alltid blid og oppdatert. Han er kunnskapsrik og tilgjengelig. Han har til og med ringt privat med beskjeder osv. Anbefales!

super lege

En super lege som jeg har vært fornøyd med i alle år . må desverre bytte fastlege da jeg har flyttet.

Dr.Phan er verdens beste lege sier barna mine.Alt bare positivt kan jeg si om han. Anbefales på det varmeste. Han lytter, samarbeider og er meget hyggelig. Flink lege!!!