Nghi Thoi Phan

Tlf: 73 80 67 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nghi Thoi Phan er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nghi Thoi Phan

Veldig dyktig lege!

Jeg og familien min har gått hos Dr. Phan i mange år og er veldig fornøyd. Vi har alltid fått god hjelp. Dr. Phan får mine beste anbefalinger.

En fantastisk fastlege!

Jeg byttet for noen måneder siden til Dr.Phan, det er jeg glad for. En lege som lytter og kommer med gode råd, er alltid blid og oppdatert. Han er kunnskapsrik og tilgjengelig. Han har til og med ringt privat med beskjeder osv. Anbefales!

super lege

En super lege som jeg har vært fornøyd med i alle år . må desverre bytte fastlege da jeg har flyttet.

Dr.Phan er verdens beste lege sier barna mine.Alt bare positivt kan jeg si om han. Anbefales på det varmeste. Han lytter, samarbeider og er meget hyggelig. Flink lege!!!

Sympatisk lege

Jeg har hatt denne fastlegen nå i seks år, og er veldig fornøyd. Både i forhold til oppfølging av en kronisk sykdom samt mer eller mindre alvorlige sykdommer og skader. Det er aldri lang ventetid og tilgjengeligheten er god. Jeg føler at jeg blir møtt med god og profesjonell omsorg av et varmt menneske. Det er heller ingen språkproblemer og han har alltid tid til å lytte til meg. Jeg kommer til å fortsette å ha denne legen selv om jeg skulle flytte til en annen kant av byen.

En uvanlig varm og positiv lege.

"To good to be true" er det noe som heter, men dette må være et unntakstilfelle. Finner ingen svakheter hos denne legen, i tilegg så er han utrolig hyggelig.

Lite oppgradert

Han har alltid dårlig tid, og det syns jeg er dumt. Hvis han spør om det "var noe mer", skjønner jeg at han uansett ikke har tid til det, så sier bare nei. Dette er kanskje hele systemet sin "skyld", men liker det ikke. I tillegg virker det som om han er lite oppgradert, og har lite kunnskap om ny forskning og teknologi.

Fantastisk lege!

Dr.Phan er en fantastisk lege, tar seg alltid god tid. Hele familien min , samboer, barn og søsken bruker han og vi er alle kjempefornøyd! Vi føler oss veldig trygge på at han gjør det han kan for å hjelpe oss.Og trygghet hos en lege er jo utrolig viktig. Han tar seg også tid til å ringe oss privat hvis det skulle være noe og det setter vi stor pris på.

En klok og lyttende lege

Både jeg og kona har dr . Phan som fastlege. Begge er godt fornøyd med den hjelpen vi får. Han lytter, forstår og handler effektivt. Eneste minus er kanskje at han sjelden spør hva som skjedde etter forrige konsultasjon.
Det er lett å ta kontakt, ikke minst via legesenterets e-postordning. Legesenteret kan kanskje virke litt traust og gammeldags, men vi er som sagt fornøyd.
Vi er nyslåtte pensjonister som i økende grad har hatt behov for legehjelp de senere år.

Distre´ og rotete

En veldig hyggelig mann, men det hjelper lite når han som lege er vimsete og ikke holder mål verken på kompetanse eller tillit. Han har dårlig oversikt, og glemmer det du har sagt. Jeg har ofte opplevd at han tar den lettvinte løsningen, altså å skrive ut medisiner til deg uten å egentlig stille noen relevante spm for å finne ut hva som er galt. Han er ikke forberedt før timen, og blander deg med andre pasienter. I tillegg er han nesten alltid veldig forsinket, og du må regne med å bli sittende på venterommet en god stund etter at du egentlig skulle ha vært inne på time.

Dårlig

Lyter ikke til hva klienten sier-
Ba meg ta medisin jeg var allergisk mot,