Nghi Thoi Phan

Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Nghi Thoi Phan er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nghi Thoi Phan

En fantastisk fastlege!

Jeg byttet for noen måneder siden til Dr.Phan, det er jeg glad for. En lege som lytter og kommer med gode råd, er alltid blid og oppdatert. Han er kunnskapsrik og tilgjengelig. Han har til og med ringt privat med beskjeder osv. Anbefales!

super lege

En super lege som jeg har vært fornøyd med i alle år . må desverre bytte fastlege da jeg har flyttet.

Dr.Phan er verdens beste lege sier barna mine.Alt bare positivt kan jeg si om han. Anbefales på det varmeste. Han lytter, samarbeider og er meget hyggelig. Flink lege!!!

Sympatisk lege

Jeg har hatt denne fastlegen nå i seks år, og er veldig fornøyd. Både i forhold til oppfølging av en kronisk sykdom samt mer eller mindre alvorlige sykdommer og skader. Det er aldri lang ventetid og tilgjengeligheten er god. Jeg føler at jeg blir møtt med god og profesjonell omsorg av et varmt menneske. Det er heller ingen språkproblemer og han har alltid tid til å lytte til meg. Jeg kommer til å fortsette å ha denne legen selv om jeg skulle flytte til en annen kant av byen.

En uvanlig varm og positiv lege.

"To good to be true" er det noe som heter, men dette må være et unntakstilfelle. Finner ingen svakheter hos denne legen, i tilegg så er han utrolig hyggelig.