Nghi Thoi Phan

Autorisasjon (2002)

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ...
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Nghi Thoi Phan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nghi Thoi Phan

Ok lege, men litt vimsete

Helt grei lege men kan være noe rotete når det gjelder oppfølging og henvisning. Opplevde flere ganger å bli avvist på grunn av feil type henvisning videre eller fordi henvisningen var mangelfull. Lett å få time, men har svært dårlig tid og kan sende deg ut igjen etter 2-3 min. Skriver gjerne ut medisiner, men er ikke så flink til å forklare hvorfor og hvordan disse bør brukes, jeg har hatt behov for hjelp fra apotek til dosering av medisin da legen glemte å fortelle dette eller skrive det på resepten.

Legesenteret er ok med hyggelige og hjelpsomme legesekretærer, lett å få kontakt med lege og han ringer opp hvis man ber om det. Legen er hyggelig og sikkert også flink, men det blir litt mye rot på grunn av hastverk.

Sympatisk og vennlig lege

Jeg føler meg alltid varmt velkommen når jeg kommer til Phan. Jeg opplever at han er en varm, imøtekommende og meget sympatisk lege. Han tar meg på alvor og er veldig snill og hyggelig med barna. En sjelden type. Han kan dog framstå som noe "vimsete", men jeg tror dette har blitt bedre. Har ikke opplevd dette de siste årene. Føler meg privilegert som har han som lege.

Veldig dyktig lege!

Jeg og familien min har gått hos Dr. Phan i mange år og er veldig fornøyd. Vi har alltid fått god hjelp. Dr. Phan får mine beste anbefalinger.

En fantastisk fastlege!

Jeg byttet for noen måneder siden til Dr.Phan, det er jeg glad for. En lege som lytter og kommer med gode råd, er alltid blid og oppdatert. Han er kunnskapsrik og tilgjengelig. Han har til og med ringt privat med beskjeder osv. Anbefales!

super lege

En super lege som jeg har vært fornøyd med i alle år . må desverre bytte fastlege da jeg har flyttet.