Nghi Thoi Phan

Autorisasjon (2002)

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ...
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Nghi Thoi Phan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nghi Thoi Phan

Fantastisk lege

Dr.Phan er verdens beste lege sier barna mine.Alt bare positivt kan jeg si om han. Anbefales på det varmeste. Han lytter, samarbeider og er meget hyggelig. Flink lege!!!

Sympatisk lege

Jeg har hatt denne fastlegen nå i seks år, og er veldig fornøyd. Både i forhold til oppfølging av en kronisk sykdom samt mer eller mindre alvorlige sykdommer og skader. Det er aldri lang ventetid og tilgjengeligheten er god. Jeg føler at jeg blir møtt med god og profesjonell omsorg av et varmt menneske. Det er heller ingen språkproblemer og han har alltid tid til å lytte til meg. Jeg kommer til å fortsette å ha denne legen selv om jeg skulle flytte til en annen kant av byen.

En uvanlig varm og positiv lege.

"To good to be true" er det noe som heter, men dette må være et unntakstilfelle. Finner ingen svakheter hos denne legen, i tilegg så er han utrolig hyggelig.

Lite oppgradert

Han har alltid dårlig tid, og det syns jeg er dumt. Hvis han spør om det "var noe mer", skjønner jeg at han uansett ikke har tid til det, så sier bare nei. Dette er kanskje hele systemet sin "skyld", men liker det ikke. I tillegg virker det som om han er lite oppgradert, og har lite kunnskap om ny forskning og teknologi.

Fantastisk lege!

Dr.Phan er en fantastisk lege, tar seg alltid god tid. Hele familien min , samboer, barn og søsken bruker han og vi er alle kjempefornøyd! Vi føler oss veldig trygge på at han gjør det han kan for å hjelpe oss.Og trygghet hos en lege er jo utrolig viktig. Han tar seg også tid til å ringe oss privat hvis det skulle være noe og det setter vi stor pris på.