Magne Anders Ranum

Autorisasjon (1981)

Magne Anders Ranum er en av 15 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Magne Anders Ranum

Lite interessert og sur

Blir ikke tatt på alvor. Virker sur og lite interessert når du kommer med noe du vil ha hjelp til. Lite behjelpelig og jeg er glad han ikke er min fastlege noe lenger. Var det før, men jeg byttet. Syns han fortjener å gå av nå, så de kan få inn nye og unge krefter.

Trygg, kunnskapsrik

Veldig flink fastlege som virkelig vil pasientenes beste. Alltid trygg på vurderingene han tar, får fort time om jeg trenger det. Følger godt opp når det er mer alvorlige ting. Gruer meg allerede til han skal pensjonere seg.

Fantastisk lege

Jeg må bare si det beste om Ranum,forståelse full,profesjonell og erfaren,anbefales på det sterkeste!!!

Verdens beste

Har hatt Ranum som min fastlege siden jeg var i mors liv. Han har alltid tatt meg og mine problemer på alvor. Lytter. Er svært nøye med at vi får alt undersøkt når jeg er hos han, skriver ut det jeg trenger av medikamenter, fysioterapi eller videre henvisning til spesialist. Ser ofte gjennom reseptfornyelser og gir raskt tilbakemelding på det. Tar psykisk sykdom like seriøst som fysisk, noe jeg har inntrykk av at ikke alle fastleger gjør.

Hyggelig, men man blir ikke tatt på alvor

Han er en hyggelig fyr, men det hjelper lite om man kommer og trenger hjelp fordi man er syk.

Hvis man ønsker en lege der man får spørsmålet: "Hva mener du jeg skal gjøre med det?", når man kommer dit, velger man Ranum. Dette er et spørsmål jeg har fått så og si hver gang jeg har kommet til ham med ting han ser på som bagateller, og jeg har høy terskel for å gå til lege. Opplever at jeg ikke ble tatt på alvor, så måtte skifte fastlege for å få hjelp. Oppleves arrogant.