Magne Anders Ranum

Melhus Legesenter AS Mann, 64 år

Autorisert1981
Ledige plasser 164 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Melhus Legesenter AS

Melhusvegen 505 7224 Melhus
Magne Anders Ranum er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Magne Anders Ranum

Dyktig fastlege med mange års erfaring

Magne Anders er dyktig i sitt fag, og han lytter til hva du som pasient forteller. Han forklarer underveis i konsultasjonen, hvis pasienten ønsker dette

Han har en rolig og behagelig fremtoning, og bidrar således til god lege-pasientkommunikasjon.

Dr. Ranum henviser videre til spesialisthelsetjenesten, såfremt dette skulle være nødvendig ut ifra dine symptomer.

Blir ikke tatt på alvor!

Har vært hos Ranum mange ganger uten hell. Han får meg til å føle meg som overbeskymret hønemor og sammenligner med hvordan mødre hadde det før i tiden. Etter tre besøk på to uker med en veldig syk gutt fikk vi prøve ny lege. Når vi gikk inn døra sier nye legen TIL BARNET "Velkommen! Jeg ser jo at du ikke har det så bra men jeg ser også hvorfor og hvordan vi skal få deg frisk igjen."

Byttet fastlege samme dag.

Flink, men litt vanskelig

Hyggelig lege som møter deg og lytter, men syns han kan være litt vanskelig å kommunisere med. Spør meg blant annet om hva jeg ønsker han skal gjøre med et problem jeg kommer dit for svar til, når jeg som pasient viser fortvilelse og ikke vet hva jeg skal gjøre. Ellers flink til å forklare og informere.

Ok lege

Bra:
- tar seg tid ved hvert besøk og lurer på om det er noe mer, og hvordan jeg ellers har det.
- flink til å finne gode praktiske løsninger.
- jeg har litt legeskrekk og setter stor pris på at Ranum forteller og forklarer alt underveis.

Hva som kan bli bedre:
- blir sjeldent henvist til videre undersøkelser.
- føler ikke alltid at jeg blir tatt på alvor, selv om det skal mye til for at jeg faktisk tar turen, da jeg har legeskrekk.

Chef Ranum

Man of the year ;)
Har alltid løsningen, holdningen og ett par riktige visdoms ord på lager.
Han gir dagen en god løft på tur ut døra, og gir denne legen 10 av 10.