Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Ingen på venteliste

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

vanskelig å bestile time det er ikke mulig

det er ikke mulig å bestille time hvor er knappen å trykke på? ringe ingen er svar å veldig vanskellig å bestille time

Nedlatende og pengegrisk - styr unna

Jeg tar meg som oftest ikke tid til å skrive anmeldelser som dette, men nå er jeg så lei at jeg må advare andre. Blir alltid møtt med et smil, men jeg opplever at jeg ikke blir tatt seriøst, i tillegg til at hun har en ovenfra og ned-tilnærming: hun er lege, jeg er dum. Har benyttet meg av e-konsultasjon de siste gangene, fordi jeg ikke får noe ut av å dra dit, men hun avslutter konsultasjonen før vi er ferdig snakket, jeg får regning, og blir nødt til å starte en ny konsultasjon. Hårreisende at hun for fortsette slik med folk som trenger legehjelp. Jeg står på venteliste et annet sted.

Hyggelig, effektiv og hjelpsom

Jeg forstår egentlig ikke alt det negative som skrives her, da jeg personlig hadde et fint møte med fastlegen og fikk den hjelpen jeg trengte. Legen var hyggelig og i godt humør, lett å prate med, effektiv og ga meg de reseptene og rådene jeg trengte. Det var et hyggelig møte, en helt normal legetime rett og slett.

Det ble litt venting på venteværelset, men slik er det jo for de aller fleste legekontorer.
Litt vanskelig å komme gjennom via telefon, derfor er det veldig praktisk å kunne sende melding og bestille time via PasientSky-appen ("PatientSky") :)

Som å snakke med veggen

Jeg kom for å ta en blodprøve, men selv det ble en helt merkelig samtale. Ble advart allerede på venterommet, men trodde ikke det kunne være så ille. Etter 2 måneder, ligger fortsatt ikke noen resultater tilgjengelig i systemet. Jeg drar aldri tilbake. 0 stjerner.

Effektiv og snill

Ble møtt av en grei og dyktig dame. Fikk både resept og gode råd, og opplevde henne som svært effektiv. Bestilte også legetimen kun to timer før :D

Andre tilbakemeldinger her samsvarer ikke med den opplevelsen jeg fikk hos henne. Veldig fornøyd!