Unni Britt Velle Sørli

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 63 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1989)

Ledige plasser

149 av 1800

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Unni Britt Velle Sørli er en av 15 fastleger i Ås

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(113)
113 vurderinger
Tilgjengelighet
(73)
73 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(79)
79 vurderinger
Service
(64)
64 vurderinger

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Flink og til å stole på

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er meget fornøyd med min fastlege og servicen på kontoret i Det blå huset, får time raskt og får alltid raskt tilbakemeldinger på prøver hvis det er noe som er galt. Hun spør alltid om jeg har noe mer på hjertet og i mellom spør hun om hun skal ta den eller den prøven da det er lenge siden sist.

Utrolig dårlig tatt i mot hos legen.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Byttet til denne legen da jeg hadde hørt noe positivt. Det holdt med få lege besøk og jeg kommer ikke til å gå tilbake! Dårlig til å lytte og kommunisere. Mer interessert i sine egne påstander etter veldig lite info , enn å lytte til pasienten. Følte meg skikkelig "liten" og hjelpeløs når jeg gikk ut av kontoret.

Overfladisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er ikke fornøyd. Som de andre skriver, må man ha ny time hver gang man skal ha ny resept. Det er faktisk lettere å få hjelp og svar på medisinske problemer via internett enn via henne. Syns ikke jeg kommer noen vei, hun har bare standardformuleringer som hun gjentar gang på gang. Hun smiler og er hyggelig, men det blir for overfladisk og til ingen hjelp. Flere ganger har hun glemt å sende av gårde henvisninger og prøver.

Blid og vennlig, men..

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En blid og vennlig lege, men snakker til, og ikke med pasienten.

Bør lære seg å lytte til pasienten mer

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Enig med tidligere skrevet vurdering at hun hører sjelden på hva pasienten har å si. Ringer aldri tilbake og må ha lege time uansett hva det gjelder.

Vis flere...