Ronny Skille

Autorisasjon (2005)

Vinkjelleren legesenter Telefonnummer37 09 08 0037 09 08 ...
Storgaten 60, 4876 Grimstad 4876 Grimstad
Ronny Skille er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Ronny Skille

Tsja

Jeg fikk ikke følelsen av at dr.skille hadde så mye medfølelse,mange som går gjennom samlivsbrudd og at jeg ikke er den eneste i verden... men det vet jeg, men det spiller ingen rolle, for hva andre føler har ingenting å si for sorgen og følelsene jeg står oppi. Vi er alle forskjellige.
Følte også at jeg ble sett på som en dum blondine, da dr.skille forklarte meg at den nye kvinnelige legen som starter til høsten og ikke hadde noe med narkotika å gjøre selv om hun hadde etternavnet narkovitch..
Men møte nr 2 var bedre, selv om jeg gjerne ville si noe ting angående første møte. Vi kan alle si dumme ting og undervurder folk.. men i en sorg situasjon må vi aldri sammenlignes.

Utrolig bra første opplevelse

Jeg har møtt Dr. Skille ved én anledning, men til tross for dette syntes jeg førsteintrykket var såpass bra at det fortjener en anmeldelse her.

Under legebesøket ringte han å snakket med en barnelege på et punkt han var usikker på. Dette var mens jeg hadde time. Under telefonsamtalen så gjentok han helt riktig hva jeg hadde fortalt han. At han ringte underveis i konsultasjonen gjør at jeg synes han jobber effektivt. Samt at jeg følte meg veldig hørt ved at han gjenga alt så korrekt videre.

I tillegg så må jeg legge ved at han ringte meg senere på dagen da jeg kom hjem, bare for å poengtere de viktige bivirkningene en spesiell medisin hadde. Han var usikker på om han hadde fått det tydelig nok frem i samtalen på legekontoret (noe jeg synes han hadde). Men uansett en veldig god service og ekstra gest å gjøre. Strakk seg langt og tok seg god tid.

Jeg tror jeg har gjort et bra valg ved å bytte til han til fastlege.

Ser og hører deg.

Han er det beste jeg har opplevd på 64 år. Han er kjapp til å hente ekspert hjelp om noe er uklart. Han sender deg videre når det er nødvendig. Han følger deg opp.

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Både og

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Han er en dyktig som lege, men skriver kun ut minstepakninger med medisiner. Det gjør at:
1) Dette blir dyrt for meg
2) Han følger ikke retningslinjene om at en lege skal tenke på pasientens beste når det kommer til økonomi

Er du smertepasient? Hvis ja tror jeg det kan være lurt å velge en annen lege. Som vanlig lege er han svært dyktig og effektiv, men noen av oss har andre behov som f.eks behov for medisiner for å lette hverdagen, og da er kanskje ikke dette legen for deg.

Grundig, hyggelig og meget proff

Veldig flink lege.
Veldig respektfull, undersøker alt og tar ingen ting for gitt. Aldri fått bedre hjelp fra en lege.

Er han usikker sender han deg videre og får spesialister til å sjekke opp ting som er innviklet. Føler han altid tar seg god tid og jeg er selv med på å bestemme behandlingen.