Ronny Skille

Brannstasjonen

Autorisasjon (2005)

Brannstasjonen Telefonnummer37 25 03 3637 25 03 ...
Arendalsveien 32 4878 Grimstad
Ronny Skille er en av 19 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Ronny Skille

Sympatisk og dyktig

Svært behagelig fremtreden. Lytter, tar seg tid og er grundig. Bedre fastlege har jeg aldri opplevd.
Føler alltid å ha blitt nøye og godt undersøkt/behandlet . Følger pasienten godt opp. Sender alltid brev med prøvesvar hurtig noe som oppleves bra.
Føler meg heldig som har Ronny Skille som fastlege !

Er nøye og lytter til pasienten

Veldig fornøyd. Han lytter til meg og er nøye med utredning. Veldig rolig og behagelig å forholde seg til. Man føler seg respektert og tatt vare på.

Fornøyelig besøk

Forklarende, hyggelig og tok seg svært god tid. Følte meg forstått og ivaretatt. Jeg anbefaler han som fastlege.

Tsja

Jeg fikk ikke følelsen av at dr.skille hadde så mye medfølelse,mange som går gjennom samlivsbrudd og at jeg ikke er den eneste i verden... men det vet jeg, men det spiller ingen rolle, for hva andre føler har ingenting å si for sorgen og følelsene jeg står oppi. Vi er alle forskjellige.
Følte også at jeg ble sett på som en dum blondine, da dr.skille forklarte meg at den nye kvinnelige legen som starter til høsten og ikke hadde noe med narkotika å gjøre selv om hun hadde etternavnet narkovitch..
Men møte nr 2 var bedre, selv om jeg gjerne ville si noe ting angående første møte. Vi kan alle si dumme ting og undervurder folk.. men i en sorg situasjon må vi aldri sammenlignes.

Utrolig bra første opplevelse

Jeg har møtt Dr. Skille ved én anledning, men til tross for dette syntes jeg førsteintrykket var såpass bra at det fortjener en anmeldelse her.

Under legebesøket ringte han å snakket med en barnelege på et punkt han var usikker på. Dette var mens jeg hadde time. Under telefonsamtalen så gjentok han helt riktig hva jeg hadde fortalt han. At han ringte underveis i konsultasjonen gjør at jeg synes han jobber effektivt. Samt at jeg følte meg veldig hørt ved at han gjenga alt så korrekt videre.

I tillegg så må jeg legge ved at han ringte meg senere på dagen da jeg kom hjem, bare for å poengtere de viktige bivirkningene en spesiell medisin hadde. Han var usikker på om han hadde fått det tydelig nok frem i samtalen på legekontoret (noe jeg synes han hadde). Men uansett en veldig god service og ekstra gest å gjøre. Strakk seg langt og tok seg god tid.

Jeg tror jeg har gjort et bra valg ved å bytte til han til fastlege.