Ronny Skille

Evje Legesenter

2005

Evje Legesenter Telefonnummer37 40 79 0037 40 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verksvegen 4 4735 Evje
Ronny Skille er en av 4 fastleger i Evje og Hornnes

Siste vurderinger av Ronny Skille

En flott lege

Skille har vært min fastlege i flere år og jeg syns vi er heldige som har en slik lege på Evje. Jeg føler meg godt tatt i mot hver gang og syns han tar seg god til meg som pasient, selv om venterommet er fullt. Han er flink til å lytte til pasienten og jeg syns han har en stødig og trygg væremåte. Ikke minst opplever jeg Skille som en faglig dyktig lege som følger opp pasientene sine så godt han kan.
Det eneste negative er de lange ventelistene for å få time, men til gjengjeld er det stort sett alltid mulig å få time på dagen dersom det virkelig haster. Legesekretærene på Evje legesenter er dyktige i jobben sin de og, og er alltid behjelpelige med hva enn det skulle være.

Flink lege

En flink lege som tar seg tid, lytter og stiller opp for pasienten. Har bare positivt inntrykk av denne legen.

Dyktig lege

Kjempeflott lege! Tar seg tid, er grundig og faglig dyktig. Føler meg godt ivaretatt, og behandlet på en positiv måte!

Ikke veldig fornøyd

Har vært hos ham et par ganger, med diverse plager. Etter en full urnde med kontroller hvor ingenting ble funnet men plagene fortsatte likefullt, var det som det viktigste var å bli kvitt meg. Lite tillitvekkende vesen, men det er sikkert bare personligheten. Følte meg ikke godt ivaretatt, og byttet fastlege så snart som mulig.

skikkelig seriøs fikk litt annet førsteinntryk men det var feil

har hatt ronny som lege I over 10 mnd og han tar meg seriøst nå og sender meg rundt til undersøkelser.
han er heller ikke redd for å si sin mening til andre I helsevesenet. var noe usikker I starten men har tatt totalt feil bedre lege kan du ikke få og jeg beklager at jeg har hatt inne en litt dårlig kritikk av han her inne tidligere. for meg er han 100 % legen min