Ronny Skille

Autorisasjon (2005)

Vinkjelleren legesenter Telefonnummer37 09 08 0037 09 08 ...
Storgaten 60, 4876 Grimstad 4876 Grimstad
Ronny Skille er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Ronny Skille

skikkelig seriøs fikk litt annet førsteinntryk men det var feil

har hatt ronny som lege I over 10 mnd og han tar meg seriøst nå og sender meg rundt til undersøkelser.
han er heller ikke redd for å si sin mening til andre I helsevesenet. var noe usikker I starten men har tatt totalt feil bedre lege kan du ikke få og jeg beklager at jeg har hatt inne en litt dårlig kritikk av han her inne tidligere. for meg er han 100 % legen min

Unnskyld...

Denne legen har så dårlig tid at det føles som om det viktigste er å få meg ut igjen. Jeg føler meg som en byrde når jeg kommer og værre når jeg går. Som om jeg burde si unnskyld for å sløse tiden hans.
Han stiller hverken spørsmål eller lar meg utdype hva plagene mine er. Jeg fikk en: "kansje-du-kan-prøve-denne-resept" og se ann. Men med inntrykk av at han ikke har tatt seg tid til å forstå så velger jeg å la resepten ligge. Og heller finne en annen lege.

En dyktig lege

Tok meg seriøst da jeg følte at ingen andre leger gjorde det. Dyktig og flink. Noe reservert/stille, men samtidig behagelig å prate med. Har kunnskap om mye! Tar vanligvis lang tid å få time og kan gjerne vente lenge på å få komme inn til timen, men har aldri følt selv at han har mindre tid til akkurat meg av den grunn.

Omsorgsfull og seriøs.

Denne fastlegen kan ved første møte kanskje virke litt usikker i møtet med pasienten. Ikke med tanke på kompetanse, men kanskje tilnærming.
Jeg har denne legen som fastlege og har opplevd ham som omsorgsfull, forståelsesfull og en som virkelig tar tak når det trengs.

Jeg har hørt ham skikkelig sint i Tlf over ventelister, og fortvilelse over at han ikke kan tilby sin pasient det han ønsker.

Jeg tror mange kanskje kan oppleve ham som reservert og ergo en som ikke tar vare på sine pasienter. Det er mulig han kan oppleves slik, men for mange er også drømmelegen en som et enig i alt pasienten sier. La oss få flere leger som denne- lite bla bla og heller få gjort ting.

Ingen sympati.

Jeg følte ikke denne mannen tok meg alvorlig i det hele tatt. Lyttet litt og sendte meg av gårde føltes det som. Avbrøt meg to ganger gjorde han også.