Rune Skjesol

Melhus Legesenter AS Mann, 55 år

Autorisert1992
Ledige plasser 146 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Melhus Legesenter AS

Melhusvegen 505 7224 Melhus
Rune Skjesol er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Rune Skjesol

Ikke fornøyd

Har litt dårlig erfaring med Rune dessverre. Opplever han som litt fjern og distré. Mer opptatt av å snakke om helt andre ting enn min helse.

En lege som ser deg

Rune er en lege som har tid til å se meg i øynene og spørre hvordan jeg har det. Hører alltid på min vurdering og hva jeg ønsker i forhold til henvisning. Sympatisk og dyktig lege.

Til å stole på, trygg, omsorgsfull og ansvarsfull

Familien har hatt Rune som fastlege i alle år. Han er interessert i pasienten som menneske, tar seg alltid tid, er lyttende og gir råd. Behandlingen han gir er ut fra det beste for pasienten og han er rask til å videresende om det er til pasientens beste. Han har reddet mitt liv ved å ta "symptomer" på alvor. Han har sendt meg videre øyeblikkelig også andre ganger. Har ringt meg etter kontortid for å gi beskjed da et av våre barn - ut fra prøvetaking - raskt måtte utredes på sykehuset. Han "oser" av trygghet, faglig kompetanse og god vurderingsevne. Ønsker pasienten en undersøkelse som han ikke har foreslått, sier han seg enig - i allefall så lenge det er et fornuftig ønske og som beroliger pasienten. Håper han ikke pensjonerer seg før han minst blir 90!! :-D

En dyktig lege

Rune er interessert og bryr seg. Han er samtidig kunnskapsrik og gir trygghet. Jeg går sjelden til legen, men har erfaringer med Rune som min fastlege i mange år. Det eneste negative med Rune er at han desverre er utilgjengelig relativt ofte. Ut over dette har jeg kun gode erfaringer med Rune som min lege.

Dyktig og empatisk

Rune Skesol framstår først og fremst som en meget empatisk lege, interessert og åpen. Han er faglig dyktig, og nøler ikke med å henvise videre hvis han ser at det er behov for det, eller at det er utenfor hans kompetansefelt.