Øyvind Stjern

Autorisasjon (1999)

Øyvind Stjern er en av 15 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Øyvind Stjern

Veldig fornøyd

Hatt Øyvind som fastlege siden 2000 og sier meg veldig fornøyd. Som kronisk syk har jeg alltid følt meg både sett og hørt og fått den hjelpen jeg har trengt.
Han er også flink og tolmodig med barn, samt at han har en god og humoristisk tone.

Uengasjert

Etter flere år med øyvind som fast legen min,følger jeg at han ikke engasjere seg, og forstå ikke vanskeligheter i forbindelse til kronisk langtids sykdom.

lite imøtekommende

Har hatt stjern som min fastlege i flere år nå, men går alltid hjem fra han litt dyster til sinns. Jeg er sjeldent syk, og synes da det er ekkelt med en fastlege som ikke tror på deg, ikke prøver å finne løsninger for deg, og som rett og slett ikke gjør jobben sin. Kunne like gjerne gått inn på internett med symptomene da svarer jeg har fått flere ganger fra Stjern er «det kan være mye forskjellig, jeg vet ikke. Kom tilbake om en uke om det ikke er over»....

God lege med en fin humoristisk sans!

Må si meg veldig fornøyd med Stjern som lege, han lytter, vurderer og ser pasienten godt. Uansett om det er barn eller voksne.
Samtidig klarer han å legge inn en god og lun humor tross av at situasjonen kan være alvorlig, det gjør at man føler seg godt mottatt og tatt vare på.